داورپناه: در خانه دست به جیب وارد زمین می شویم!، هر وقت بخواهند زیر پرچم تیم ملی خواهم بود

به گزارش مجله نازلارا، گارد تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: متاسفانه در بازی های خانگی با این فکر که به راحتی پیروز خواهیم شد دست به جیب وارد زمین می شویم، اما در مقابل سورپرایز می شویم.

داورپناه: در خانه دست به جیب وارد زمین می شویم!، هر وقت بخواهند زیر پرچم تیم ملی خواهم بود

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سعید داورپناه در گفت و گو با خبرنگاران، پس از باخت تیم بسکتبال نفت آبادان مقابل آویژه صنعت مشهد در بازی خانگی عقب افتاده، اظهار کرد: تیم حریف واقعا فوق العاده بازی کرد و پرتاب های خیلی خوبی داشت. در مقابل، برای ما روز بسیار بدی بود، بد بازی کردیم و بد هم تمام شد.

او در پاسخ به این سوال که چرا در فصل جاری تیم نفت چند بازی خانگی را با عملکردی ضعیف واگذار نموده است؟ شرح داد: فکر می کنم در چنین بازیهایی دست به جیب وارد زمین شده و فکر می کنیم راحت تر به برد می رسیم که در مقابل سورپرایز می شویم. در حالی که تیم های حریف قطعا در آبادان با روحیه بالاتر و تعهد بیشتری مقابل ما بازی می نمایند.

گارد تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: در این دو روز جلساتی را با آقای سامری داشته و تمریناتی هم برگزار نموده ایم که دیگر این اتفاقات در بازی های خانگی رخ ندهد. از این به بعد کوشش می کنیم نتایج خوبی را در بازی های خانگی کسب کنیم.

ملی پوش تیم بسکتبال نفت آبادان درباره تاثیر جدا شدن بعضی از بازیکنان این تیم در به دست آمدن نتایج و صندلی فعلی این تیم، شرح داد: بازیکنان و در واقع تیم نفت آبادان، فصل گذشته تازه در مرحله پلی آف لیگ هماهنگ شد که توانست قهرمان گردد. متاسفانه برای فصل جدید همه آن بازیکنان خوبی که داشتیم جدا شدند و اکنون یکسری بازیکن جدید در تیم حضور دارند. البته همه تیم از جمله کادرفنی و بازیکنان کوشش می کنیم که بار دیگر به هماهنگی کافی برسیم تا نتایج مد نظر را کسب کنیم.

او درباره عملکرد شخصی خود در فصل جاری لیگ نیز شرح داد: اگر خوب بازی می کنم دلیل آن خوب بودن تیم ما و هم تیمی های من هستند. شخصا همواره سعی نموده ام در خدمت تیم باشم تا نتیجه بگیریم و برای سال جاری نیز همه تابستان را تمرین نموده ام. سعی می کنم به تیم یاری کنم، اما متاسفانه فعلا از صندلی فعلی تیم راضی نیستم چون رتبه تیم ما باید بالاتر از پنجم باشد. اگر بتوانیم تجربه بیشتری را به تیم تزریق کنیم، نتایج بهتری کسب خواهد شد.

گارد تیم بسکتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا برای پوشیدن لباس تیم ملی می جنگد؟ اظهار کرد: من همواره سعی می کنم به قدری خوب باشم که تیم نتیجه بگیرد، اما اینکه دعوت می شوم یا نه به نظر کادرفنی بستگی دارد. آرزوی هر بازیکنی پوشیدن لباس تیم ملی است و هر زمانی که بخواهند زیر پرچم تیم ملی ایران خواهم بود. با این حال زندگی شخصی هر فردی هم مهم است و در حال حاضر سعی می کنم در باشگاه بهترین نمایش را از خود نشان دهم.

او در خصوص داوری های لیگ بسکتبال که این روزها باعث ایجاد حواشی زیادی شده است، شرح داد: هیچوقت درباره داوری صحبت ننموده ام و دوست ندارم وقتی از چیزی اطمینان صد در صدی ندارم صحبت کنم. الان اگر گفته می گردد داوری ها به نفع یک تیم خاص است، باز هم از نظر من خوب نیست که بخواهیم درباره آن حرف بزنیم، چون داورها هم زحمت خود را می کشند. الان ما داوران جوان را در لیگ داریم و همه باید مطلع باشند که شرایط مملکت به گونه ای است که با توجه به آن همه داورهای ما در سطح بالا قرار ندارند.

ملی پوش تیم نفت ادامه داد: اشتباه داوری همواره وجود دارد و در بازی های ما با تیم های پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان نیز واقعا اشتباهاتی رخ داد که به ضرر تیم بود و مستقیم روی نتیجه تاثیر داشتند، اما بهتر است داوران لیگ و خصوصا نفرات جوان تر فیلم قضاوت ها را ببینند تا به اشتباهات خود پی برده و آن ها را تکرار ننمایند. ما بازیکنان نیز همین کار را می کنیم و سعی داریم با مشاهده ویدیوها اشتباهات خود را برای بازیهای بعد تکرار نکنیم.

داورپناه درباره بازی بعدی این تیم مقابل شهرداری بندرعباس نیز گفت: تیم شهرداری توانست در نیم فصل اول مهرام را شکست دهد که نشان می دهد تیم خوب و منسجمی است. مصاف راحتی مقابل این تیم نداریم، اما از این به بعد همه بازی ها برای ما حکم فینال را دارند. برای اینکه به هدف خود برسیم باید با همه توان در بازی ها شرکت کنیم و برای برد بجنگیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 147

به "داورپناه: در خانه دست به جیب وارد زمین می شویم!، هر وقت بخواهند زیر پرچم تیم ملی خواهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورپناه: در خانه دست به جیب وارد زمین می شویم!، هر وقت بخواهند زیر پرچم تیم ملی خواهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید