رباتی که به دنبال ماشین ها می دود

به گزارش مجله نازلارا، فولکس واگن از مفهومی برای ربات رونمایی کرد که به صورت خودگردان به دنبال وسایل نقلیه برقی پارک شده و احتیاج به شارژ می شود.

رباتی که به دنبال ماشین ها می دود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، فولکس واگن از مفهومی برای ربات رونمایی نموده که به صورت خودگردان به دنبال وسایل نقلیه برقی پارک شده و احتیاج به شارژ می گردد.

فولکس واگن شرکت خودروسازی آلمانی است که مهم ترین برند متعلق به گروه فولکس واگن است. این گروه هم اکنون بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا محسوب می گردد.

ربات را می توان با یک برنامه احضار کرد و اتومبیل را به طور اتوماتیک شارژ کرد؛ ربات فولکس واگن ترکیبی از دوربین ها، لیزرها و سنسورهای دیگر برای حرکت استفاده می نماید.

فولکس واگن تصمیم دارد نحوه کار ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی را با مراجعه به آنها تغییر دهد.

در مفهومی که هفته گذشته رونمایی شد، فولکس واگن ایده خود را برای ربات خودمختار نشان داد که در اطراف پارکینگ ها یا گاراژها خودروهای احتیاجمند به شارژ را جست و جو می نماید.

این ربات با استفاده از منبع تغذیه باتری به نام واگن باتری آن را شارژ می نماید و سپس راه خود را برای پیدا کردن یک اتومبیل جدید برای شارژ تنظیم می نماید.

باتری های بزرگتر حدود 25 کیلو وات ساعت انرژی دارند و می توانند باتری وسیله نقلیه الکتریکی را با سرعت حدود 50 کیلو وات پر نمایند.

با وجود افزایش تعداد وسایل نقلیه برقی در جاده ها، ایستگاه های شارژ برای بسیاری از رانندگان همواره به راحتی در دسترس نیست.

یکی از مهم ترین مزایای ناوگان ربات نظری Volkswagen نیز جلوگیری از ساخت ایستگاه های شارژ ثابت است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 177

به "رباتی که به دنبال ماشین ها می دود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رباتی که به دنبال ماشین ها می دود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید