ردمی K50i با نمایشگر 144 هرتزی و قیمت 326 دلار معرفی گردید

به گزارش مجله نازلارا، شرکت ردمی امروز بالاخره پس از انتشار شایعات و حدس های بسیار از گوشی هوشمند میان رده تازهش با نام ردمی K50i در هند رونمایی کرد و پس از سه سال، طرفداران و علاقمندان سری K ردمی می توانند از امکانات بسیار خوب گوشی هوشمند تازه این سری بهره ببرند. این گوشی هوشمند با زبان طراحی مشابه ردمی نوت 11T پرو که ماه می در چین عرضه شد، روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد شد. این میان رده تازه در پنل جلویی مجهز به یک حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی است و در پنل پشتی آن شاهد یک سیستم دوربین سه گانه هستیم. ردمی K50i بعلاوه اولین گوشی این شرکت است که از 12 باند 5G پشتیبانی می نماید. در ادامه به آنالیز سایر مشخصات این گوشی هوشمند تازه خواهیم پرداخت.

ردمی K50i با نمایشگر 144 هرتزی و قیمت 326 دلار معرفی گردید

ردمی یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت شیائومی است که توانسته با فراوری گوشی های هوشمند باکیفیت و قیمت مناسب نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. این شرکت چینی همچون سایر شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در بازار جهانی محصولات هوشمند آماده می نماید تا بتواند فرایند روبه رشد سال گذشته را در امسال نیز ادامه دهد. به همین دلیل، این شرکت به تازگی از تازهترین گوشی میان رده خود با نام ردمی K50i رونمایی کرد.

گوشی تازه ردمی در حقیقت نسخه ری برند شده پوکو X4 Gt (که در سطح جهانی در دسترس است) نیز است که در اوایل سال 2022 در اختیار کاربران نهاده شد. ردمی برای میان رده تازه خود از پردازنده Dimensity 8100 مدیاتک به عنوان قلب تپنده استفاده نموده است. باید اشاره کنیم که در پردازنده این تراشه 4 هسته A78 با فرکانس کاری 2/85 گیگاهرتز و 4 هسته A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز تعبیه شده که به انجام وظیفه می پردازند. علاوه بر این، در کنار پردازنده ی Dimensity 8100 که با نسل چهارم فناوری ساخت 5 نانومتری TSMC فراوری شده ، Mali-G610 MC6 به عنوان پردازنده گرافیکی به پردازش تصاویر خواهد پرداخت. بعلاوه در کنار این پردازنده، تا 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز تعبیه خواهد شد.

این گوشی هوشمند تازه میان رده ردمی مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD است که از رزولوشن IPS LCD با نرخ رفرش ریت 144 هرتزی، حداکثر روشنایی تا 650 نیت و محتوای Dolby Vision پشتیبانی می نماید. جالب است بدانید که گوشی K50i در بنچمارک Antutu امتیاز بالاتری نسبت به تراشه های اسنپدراگون 888 کوالکام و تراشه A15 Bionic آیفون 13 اپل به دست آورده است. ریلمی برای این گوشی از یک باتری با ظرفیت 5080 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره برده که از شارژر سریع سیمی 67 واتی شیائومی پشتیبانی می نماید.

در پنل پشتی ردمی K50i یک سیستم دوربین سه گانه تعبیه شده که دوربین اصلی آن دقتی 64 مگاپیکسلی دارد و در کنار آن ها، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نهاده شده است. روی پنل جلویی K50i نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی واقع شده است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. یکی از مهم ترین قابلیت های این گوشی هوشمند میان رده، بهره گیری از جک 3.5 میلی متری صدا است که می تواند برای بسیاری از کاربران خبر بسیار خوبی باشد.

بعلاوه ظاهراً شیائومی، بر خلاف رویه بسیاری از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند که به صورت جداگانه شارژر گوشی ها را عرضه می نمایند، آداپتور 67 واتی را درون جعبه این گوشی در اختیار کاربران قرار خواهد داد. بلندگوهای دوگانه این گوشی نیز از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می نمایند. ردمی K50i با دو پیکربندی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت: نسخه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی قیمتی 326 دلاری دارد و نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 363 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

علاقمندان به ردمی می توانند از بین دو رنگ نقره ای و مشکی ردمی K50i دست به انتخاب بزنند. این گوشی هوشمند میان رده بعلاوه مجهز به حسگر اثر انگشت کناری است که با دکمه پاور ادغام شده و رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را به صورت پیش فرض اجرا می نماید. فروش این گوشی از اول مرداد در هند شروع خواهد شد.

منبع: 91Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1539

به "ردمی K50i با نمایشگر 144 هرتزی و قیمت 326 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی K50i با نمایشگر 144 هرتزی و قیمت 326 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید