رولزرویس سفید و نارنجی؛دستپخت نو تیونر ایرانی، آلمانی

به گزارش مجله نازلارا، رولزرویس داون زیر تیغ جراحی منصوری رفته و تغییرات ظاهری بسیاری را تجربه نموده است. این پروژه نو Mansory Pulse Edition نام دارد.

رولزرویس سفید و نارنجی؛دستپخت نو تیونر ایرانی، آلمانی

امیرمسعودعابدینی- این خودرو غرق در رنگ تماما سفید شده است.جزئیات نارنجی رنگ هم در این میان به چشم می خورد.

تمام جزئیات حتی لیپ سپر جلو و رینگ ها و بعلاوه اسپویلر عقب و اگزوزها همگی سفید هستند.میله های عمودی جلوپنجره دو رنگ هستند.

یک خط کشیده نارنجی رنگ که نماد ضربان هم روی آن دیده می گردد، در کنار رینگ های 22 اینچی منصوری، جذابیت نمای کناری را چندین برابر نموده اند.لوگوی رولزرویس و دور کاپ رینگ و بعلاوه سقف پارچه ای و دور چراغ های جلویی، تنها عناصری در بیرون خودرو هستند که نارنجی رنگ اند.

فضای داخلی Mansory Pulse Edition تماما غرق در رنگ های سفید و نارنجی شده است.لوگوی منصوری در قسمت های مختلف کابین به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید:

اژدهای کومودویی که زورش به خفاش نرسید/ عکس

قدرت نمایی اژدر 46 در رژه ارتش/ عکس

از نظر عملکرد، منصوری اشاره نمود که Dawn Pulse Edition با سیستم تعلیق اسپرت تازه پیشرفته و سیستم اگزوز اسپرت با عملکرد بالا با لوله های اگزوز چهارگانه سفید عرضه می گردد.هیچ رقم نهایی برای خروجی موتور ذکر نشده است، اما اگر نسخه قبلی تیونینگ این خودرو با نام Silver Bullet را در نظر بگیریم، منصوری می تواند با یک تنظیم ساده ECU، خروجی را به 730 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور برساند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1670

به "رولزرویس سفید و نارنجی؛دستپخت نو تیونر ایرانی، آلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رولزرویس سفید و نارنجی؛دستپخت نو تیونر ایرانی، آلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید