رکورد اسطوره دوچرخه سواری جهان پس از 50 سال شکست

به گزارش مجله نازلارا، مارک کاوندیش 36 ساله پی از این رکوردشکنی گفت: از این بابت بسیار شادمان هستم، این که بتوانی در این سن رکورد یکی از اسطوره های دوچرخه سواری جهان را جابجا کنی، کار بزرگی است و از این بابت حس خوبی دارم.

رکورد اسطوره دوچرخه سواری جهان پس از 50 سال شکست

مارک کاوندیش رکاب زن انگلیسی در تور فرانسه پیروز شد رکورد اددی مرکس دوچرخه سوار بلژیکی و اسطوره این ورزش را پس از 50 سال جابه جا کند.

به گزارش ایرنا، پس از خاتمه سیزدهمین مرحله تور 2021 فرانسه، مارک کاوندیش انگلیسی از تیم کوییک استپ بلژیک پیروز شد ضمن کسب نام قهرمانی در این مرحله و کسب چهارمین قهرمانی در تور امسال، رکورد سی و چهار قهرمانی را که پیش از این به مدت پنجاه سال در اختیار اددی مرکس،اسطوره بلژیکی دوچرخه سواری جهان قرار داشت را بشکند.

مارک کاوندیش 36 ساله پی از این رکوردشکنی گفت: از این بابت بسیار راضی هستم، این که بتوانی در این سن رکورد یکی از اسطوره های دوچرخه سواری جهان را جابجا کنی، کار بزرگی است و از این بابت حس خوبی دارم.

اددی مرکس بلژیکی هم که از نزدیک شاهد تماشای مرحله سیزدهم تور فرانسه بود، پس از جابجا شدن رکوردش گفت: از این که یک ورزشکار پیروز شد به رکورد من برسد راضیم، حس خوبی است که یک ورزشکار در قالب یکی از تیم های کشور بلژیک پیروز به چنین کاری شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1171

به "رکورد اسطوره دوچرخه سواری جهان پس از 50 سال شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد اسطوره دوچرخه سواری جهان پس از 50 سال شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید