سه بازی فرعی تازه در دنیای لیگ آو لجندز در راه هستند

به گزارش مجله نازلارا، بازی لیگ آو لجندز (League of Legends) هواداران بسیار زیادی در دنیای تفریح دارد. این بازی در سبک موبا (MOBA) بوده و عملکرد بسیار خوبی در این چند سال داشته است. مخصوصاً اینکه لیگ آو لجندز یک عنوان رایگان بوده و همین باعث شده تا افراد زیادی به آن دسترسی داشته باشند.

سه بازی فرعی تازه در دنیای لیگ آو لجندز در راه هستند

همین هواداران زیاد باعث شده تا ما شاهد موارد جانبی زیادی از این بازی باشیم. برای مثال سریال آرکین (Arkane) که از قهرمانان لیگ آو لجندز استفاده نموده بود. حال طبق چیزی که اعلام شده شرکت سازنده این بازی، رایوت گیمز (Riot Games)، میخواهد تا سه عنوان تازه از این مجموعه عرضه کند.

رایوت گیمز در یک ویدئوی تبلیغاتی از برنامه های خود برای آینده رونمایی کرد. طبق چیزی که نشان داده شد این شرکت میخواهد تا سه بازی جانبی از عنوان لیگ آو لجندز عرضه کند. دو عدد از این بازی ها آهنگ نونو (Song of Nunu) و کانورجنس (Convergence) هستند. بازی سوم نیز میج سیکر (The Mageseeker) نام داشته که به تازگی معرفی گردید.

آهنگ نونو در انتهای سال جاری عرضه خواهد شد. این بازی داستان نونوی جوان را دنبال خواهد نمود که با یک یتی (Yeti) به نام ویلامپ (Willump) دوست است. این دو نفر به یک سفر طولانی رفته تا مادر نونو را پیدا نمایند. این بازی تمرکز زیادی روی عنصر همکاری و داستانی دارد. همینطور اینکه در آن عناوین پازلی نیز وجود داشته که باعث شوت هیجان بازی چندین برابر بگردد. این بازی به وسیله شرکت Tequila Works ساخته شده و برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

رایوت گیمز سابقه خوبی در عرضه یک بازی جانبی از لیگ آو لجندز دارد. اولین عنوان جانبی از این مجموعه شاه نابودشده (Ruined King) بود. این بازی عملکرد بسیار خوبی داشته و هواداران از آن راضی بودند. حال باید دید که این شرکت با عرضه عناوین تازه چگونه عمل خواهد نمود. مخصوصاً اینکه سریال آرکین تأثیر زیادی روی جوامع غیر گیمر داشته و باعث شده که توجه آن ها نیز به این جهان جلب گردد.

منبع: Gameinformer.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

17,399,990 تومان

مشاهده و خرید

لگو مدل Hogwarts Express کد 75955

8,900,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,645,600

تومان

بازی Minecraft Playstation 4 Edition مخصوص PS4

2,190,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1649

به "سه بازی فرعی تازه در دنیای لیگ آو لجندز در راه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه بازی فرعی تازه در دنیای لیگ آو لجندز در راه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید