شتاب برق آسای سوپراسپرت چینی، از 0 تا 100 در کمتر از 2 ثانیه، عکس

به گزارش مجله نازلارا، گک به طور رسمی خودروی اسپرت الکتریکی Hyper SSR خود را در چین معرفی کرد. در ابتدا، هایپر با نام تجاری گک Aion معرفی گشت. اما بعداً به یک برند مستقل تبدیل شد تا بر استراتژی بازار رده بالای خود تأکید کند. خط تولید مدل هایپر شامل دو مدل GT و SSR است.

شتاب برق آسای سوپراسپرت چینی، از 0 تا 100 در کمتر از 2 ثانیه، عکس

امیرمسعود عابدین: نام Hyper SSR به معنای فوق العاده، اسپرت و مسابقه ای است. این خودرو، یک کوپه برقی دو در با طراحی ساده و درهای بال مانند است.

قسمت جلویی آن دارای چراغ های جلوی L شکل و سپر اسپرت با ورودی های هوای بزرگ است. فرم و استایل این قسمت تا حد زیادی یادآور هوندا یا آکورا NSX است.

بدنه خودرو از فیبر کربن بوده و برای کاهش وزن ساخته شده است. به لطف ویژگی های آیرودینامیکی، SSR نیروی رو به پایین 100 کیلوگرمی را فراهم می کند. چرخ های خودرو همچنین دارای ترمزهای فیبر کربنی هستند.

در نمای پشتی، دو چراغ باریک و یک اسپویلر فعال وجود دارد. قسمت دیفیوزر خودرو در این قسمت، طراحی به شدت اسپرت و مبتنی بر آیرودینامیک دارد.

  • با گران ترین شاسی بلند فول سایز ایران آشنا شوید/عکس

  • امکانات بی نظیر کادیلاک 50 سال پیش / عکس

در داخل، Hyper SSR دارای دو صندلی با قابلیت تنظیم الکترونیکی، گرمکن و تهویه است. کنسول مرکزی آن یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 14.6 اینچی دارد. راننده همچنین دارای یک فرمان نسبتا کوچک تماما D کات بوده و یک نمایشگر کیلومترشمار 8.88 اینچی در پشت آن قرار گرفته است.

یکی دیگر از ویژگی های کابین SSR، استفاده از چرم زیاد است. به نظر می رسد که مهندسان هایپر، وزن خودرو را با عناصر فیبر کربنی کاهش داده اند تا حداکثر چرم را به داخل خودرو اضافه کنند.

هایپر SSR دارای سیستم چهار چرخ محرک با توان خروجی ترکیبی 1224 اسب بخار و 1230 نیوتن متر گشتاور است. شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت هایپر، 2.3 ثانیه اعلام شده است. البته این شتاب در تیپ برتر به 1.9 ثانیه کاهش می یابد که عدد فوق العاده جذابی است. حداکثر سرعت آن به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. هایپر می تواند تا 506 کیلومتر (CLTC) مسافت را با یک بار شارژ بپیماید.

Hyper SSR دارای سه سطح تریم است. قیمت مدل پایه 176,400 دلار، مدل دوم (نسخه سرعت) 190,100 دلار و مدل سوم (التیمیت تِرَک) 231,200 دلار اعلام شده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 مهر 1402 بروزرسانی: 18 مهر 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1730

به "شتاب برق آسای سوپراسپرت چینی، از 0 تا 100 در کمتر از 2 ثانیه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شتاب برق آسای سوپراسپرت چینی، از 0 تا 100 در کمتر از 2 ثانیه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید