قابلیت موارد دلخواه به اینستاگرام افزوده می گردد

به گزارش مجله نازلارا، اینستاگرام سرگرم طراحی قابلیت جدیدی به نام موارد دلخواه (Favorites) است که به کاربران امکان می دهد حسابهایی که مایلند پستهای آنها در فید بیش از سایر پستها نمایش داده گردد را انتخاب نمایند.

قابلیت موارد دلخواه به اینستاگرام افزوده می گردد

قابلیت مشابهی در فیس بوک وجود دارد که به کاربران کنترل بیشتری در مورد الگوریتم نیوز فید می دهد. کاربران فیس بوک می توانند حداکثر 30 دوست یا صفحات فیس بوک را انتخاب نمایند که نمایش پستهای آنها در نیوز فید نسبت به پستهای دیگر در اولویت قرار می گیرد. هنوز معلوم نیست قابلیت Favorites اینستاگرام تا چه حدی محدودیت خواهد داشت.

این قابلیت در دست طراحی اخیرا از سوی الساندرو پالوتزی، محقق اپلیکیشن شناسایی شده است. بر اساس اسکرین شاتهایی که پالوتزی در توییتر منتشر نموده است، کاربران می توانند در میان حسابهای اینستاگرام که آنها را دنبال می نمایند جست و جو نموده و لیست از موارد دلخواه را انتخاب نمایند. این لیست می تواند هر زمانی ویرایش گردد و کاربران از این که به لیست موارد دلخواه کاربر دیگری اضافه شده اند، آگاه نخواهند شد.

بر اساس گزارش تِک کرانچ، این قابلیت مشابه قابلیت دوستان نزدیک (Close Friends) برای نمایش استوری اینستاگرام است که به کاربران امکان می دهد لیستی از دوستان نزدیک را انتخاب نموده و استوریهای شخصی و خصوصی تر خودو را با آنها به اشتراک بگذارند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1232

به "قابلیت موارد دلخواه به اینستاگرام افزوده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت موارد دلخواه به اینستاگرام افزوده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید