لالیگا، پیروزی آسان اتلتیکومادرید در نبرد خانگی با بتیس، شاگردان سیمئونه به رده چهارم جدول صعود کردند

به گزارش مجله نازلارا، مدافع عنوان قهرمانی فصل جاری رقابت های لالیگا هفته دوازدهم لالیگا را با یک پیروزی خانکی مقابل میهمانی آندلسی اش پشت سر گذاشت.

لالیگا، پیروزی آسان اتلتیکومادرید در نبرد خانگی با بتیس، شاگردان سیمئونه به رده چهارم جدول صعود کردند

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته دوازدهم لالیگا، امروز (یکشنبه) تیم های فوتبال اتلتیکومادرید و رئال بتیس از ساعت 18:45 به وقت تهران در استادیوم واندا متروپولیتانوی شهر مادرید به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر صفر اتلتیکومادرید به انتها رسید.

گل های اتلتیکومادرید در این بازی در دقیقه 26 از طریق یانیک کاراسکو، در دقیقه 63 از طریق پتزلا (گل به خودی بازیکن حریف) و در دقیقه 80 از طریق ژائو فلیکس به ثمر رسید.

با این نتیجه روخی بلانکو ششمین برد در یازدهمین بازی این فصل خود را کسب کرد تا با 22 امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد. رئال بتیس اما با قبول سومین شکستش 21 امتیازی ماند و به رده پنجم جدول سقوط کرد.

در ادامه بازی های هفته دوازدهم لالیگا تیم های فوتبال ختافه و اسپانیول از ساعت 21 به مصاف هم رفته اند و در آخرین بازی نیز رئال سوسیه داد از ساعت 23:30 از اتلتیک بیلبائو پذیرایی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1331

به "لالیگا، پیروزی آسان اتلتیکومادرید در نبرد خانگی با بتیس، شاگردان سیمئونه به رده چهارم جدول صعود کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، پیروزی آسان اتلتیکومادرید در نبرد خانگی با بتیس، شاگردان سیمئونه به رده چهارم جدول صعود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید