لوکس ترین قطارهای دنیا

به گزارش مجله نازلارا، راه آهن، یک راه سریع برای رسیدن به مقصد به شمار می رود. بعضی از افراد، عاشق راه آهن و قطار هستند. قطار به مسافران خود لذت و آسودگی را ارائه می نماید و فرصتی به آنها می دهد تا فرهنگ ها و منطقه ها خارجی را به شیوه آرامش بخش ترین تجربه نمایند. علاوه بر قطار سریع السیر شرق، چندین قطار لوکس دیگر نیز وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا پنج تا از لوکس ترین قطارهای دنیا را به شما معرفی کنیم.

لوکس ترین قطارهای دنیا

قطار افتخار آفریقا

Across Africa in Style - The Pride of Africa

یک سفر شش هزار کیلومتری از آفریقای جنوبی به تانزانیا با عبور از بوتسوانا، زیمباوه و زامبیا را در درون قطاری مجلل به نام قطار افتخار آفریقا می توان تجربه کرد. این قطار، یکی از لوکس ترین قطارهای ساخته شده به شمار می رود. این قطار شامل بیست واگن از دهه 1920 و 1930 میلادی است که بازسازی شده اند. این قطار دارای سی و شش سوئیت است که می توان نهایتا 68 مهمان را در داخل خود جای دهد. این قطار دارای سرویس های بسیار خوب، نوشیدنی های عالی، سالن ها و مکان هایی برای مشاهده منطقه ها اطراف است. در طی سفر از کیپ تاون به دارالسلام، مهمانان می توانند از تجربه های مختلفی لذت ببرند. علاوه بر همه اینها، یک دکتر برای مواقع لازم همواره در این قطار حضور دارد. هزینه یک سفر پانزده روزه با این قطار برای هر نفر 24 هزار دلار است.

قطار اندلس

Luxury Train Riding through Andalusia

برای مدتی طولانی، قطار اندلس، رها شده بوده است. حال، این قطار به خوبی بازسازی شده و سفری شیک و مجلل را به مسافران خود در طی اندلس ارائه می نماید. این قطار شامل واگن هایی از سال های 1928 تا 1930 میلادی است که به خوبی بازسازی شدند. این قطار دارای واگن های رستوران است که در آنها، غذاهای لذیذ اسپانیایی سرو می شود. یکی از واگن ها دارای پنجره های بزرگی است که مسافران می توانند به تماشای چشم انداز ها بپردازند. این قطار، سفری یازده روزه را از مالاگا به تاریفا ارائه می نماید. برای محفظه های دو نفره لوکس این قطار، هر فرد باید بیش از 8 هزار دلار پرداخت کند. هزینه مسافران تک نفره نیز حدود 12 هزار دلار است.

قطار کانادایی

Canada with Joy: From Toronto to Vancouver

قطار کانادایی، یک سفر دو هفته ای را در داخل کشور آمریکا به مسافران خود ارائه می نماید. این سفر از تورنتو آغاز می شود و تا آبشارهای نیاگارا ادامه دارد. در واگن مخصوص تماشای چشم انداز ها در این قطار، جایگاه های مرتفعی وجود دارد و سقف آن، به صورت یک گنبد شیشه ای است که چشم انداز خارق العاده ای از منطقه ها در حال عبور را به مسافران به نمایش می گذارد. در طی سفر خود با این قطار، از دریاچه پیرامید تماشا خواهید کرد. علاوه بر این، از پارک ملی جاسپر، دره مالیگن و دریاچه کوهستانی مالیگن و جزیره اسپیریت نیز بازدید خواهید کرد. از جمله نقاط برجسته این سفر دو هفته ای، ویکتوریا، مرکز بریتریش کلمبیا است. هزینه سفر برای هر نفر در این قطار لوکس چیزی حدود 14 هزار دلار خواهد بود.

قطار بلموند گرند هیبرنین

About the Emerald Isle in the Grand Hibernian

گروه بلموند، علاوه بر اینکمه مالک چندین هتل لوکس هستند، دارای هفت قطار مجلل نیز هستند که از جمله آنها می توان به قطار سریع السیر شرق ونیز سیمپلون اشاره نمود. از جمله جدیدترین قطار مجلل آنها، بلموند گرند هیبرنین است که از سال 2017 میلادی در کشور ایرلند راه اندازی شده است. این قطار دارای حداکثر ظرفیت 40 مسافر است که در درون پنج واگن استراحت خواهند کرد. علاوه بر این، این قطار دارای دو واگن غذاخوری و یک واگن برای مشاهده چشم انداز ها است. این قطار دارای بالاترین استانداردها است و برترین غذاها سرو می شوند. سفر هفت روزه این قطار از دابلین آغاز می شود و از چشم انداز ها سرسبز، سواحل خروشان و دریاچه های عاشقانه و بعلاوه قلعه بلارنی، شهر گالوی و شهر بلفاست می گذرد و دوباره به دابلین باز می شود. هزینه سفر با این قطار برای هر نفر حدود 11 هزار دلار است.

قطار تزار گولد

From Moscow to Beijing

راه آهن ترانس سیبری شامل بیش از 9200 کیلومتر جاده ریلی در سرتاسر کشور روسیه از مسکو تا ولادیوستوک است. بعضی از قطارهای مجلل همانند قطار تزار گولد بر روی این جاده ریلی سفر می نمایند و یک سفر مجلل و هیجان انگیز را به مسافران خود می دهند. علاوه بر خود سفر با قطار، گشت و گذارهایی در مسکو، کازان، اکاترینبورگ، نوسیبیرسک و ایرکوتسک در طی این سفر وجود خواهد داشت. در طی این سفر، مسافران علاوه بر گذر از منطقه ها گسترده سیبری، از غذاهای لذیذ، خاویار و نوشیدنی های روسی لذت خواهند برد. قطار تزار گولد با عبور از دریاچه بایکال، جهت خود به سمت شرق سیبری و در مرز کشور مغولستان را ادامه می دهد تا به اولان باتار برسد. از آنجا، مسافران می توانند با هواپیما بازگردند یا اینکه سفر را به سمت شهر پکن کشور چین ادامه بدهند. این سفر شانزده روزه با قطار تزار گولد حدود 28 هزار دلار برای مسافران تنها و برای زوجین 35 هزار دلار خواهد بود.

منبع: فوت و فن / tourism-review.com
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1554

به "لوکس ترین قطارهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین قطارهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید