معرفی اپلیکیشن YouCam Perfect؛ زیباترین سلفی ها را بگیرید

به گزارش مجله نازلارا، حتما می دانید که اپلیکیشن های ویرایش تصاویر این روزها در بین کاربران بسیار محبوب هستند و تنوع بالایی هم دارند. در این میان اپلیکیشن YouCam Perfect، یکی از برترین و کامل ترین ویرایشگرهای تصاویر و دوربینی با زیباسازی لحظه ای است که تصاویر شما را به عالی ترین شکل ممکن ویرایش و زیبا می نماید. در ادامه به تشریح قابلیت های این اپلیکیشن می پردازیم.

معرفی اپلیکیشن YouCam Perfect؛ زیباترین سلفی ها را بگیرید

اپلیکیشن YouCam Perfect، با داشتن ابزارهای ویرایش زیاد و کاربردی خود توانسته که نظر مثبت صدها میلیون کاربر را در سراسر دنیا به خود جلب کند. امتیاز اپلیکیشن YouCam Perfect در گوگل پلی 4.4 و در اپ استور 4.8 است که امتیاز خوب و بالایی به شمار میرود. اپلیکیشن یاد شده شامل ابزارهایی بسیار کاربردی مثل، روتوش چهره، جلوه های تصویر، فیلترهای دوربین، کلاژهای شگفت انگیز، فونت های متنوع و زیبا، برچسب و استیکرها، قاب ها، جلوه های متحرک و قابلیت های بسیار زیاد دیگر است. البته رایگان بودن را هم می توان به عنوان بزرگ ترین نقطه قوت این اپلیکیشن برشمرد.

همان طور که می بینید اپلیکیشن YouCam Perfect، شامل چهار بخش اصلی است. اولین کاربردی که به احتمال بسیار فراوان نظر شما را به خود جلب کند افکت زیباسازی لحظه ای است یکی از برترین ویژگی های YouCam Perfect به شمار می رود. چرا که می توانید جلوه های متنوع، زنده و زیبا را فقط با فعال کردن دوربین و بدون انجام کاری اضافه روی تصاویر خود اعمال کنید. علاوه بر آن شما قادر خواهید بود برای تصاویر خود به طور لحظه ای با دوربین، قاب گذاری کنید.

در قسمت کلاژ، شما قادر خواهید بود هر چند عکسی که می خواهید با چینش دلخواه خود کنار هم قرار دهید. فقط کافی است عکس های مدنظر خود را انتخاب کنید و ادامه کار طراحی و چینش های مجذوب کننده تصاویر خود را به این اپلیکیشن بسپارید. اگر به قسمت ویرایش تصاویر (Photo Edit) رجوع کنید با دو بخش مجزای ویرایش (Edit) و زیباسازی (Beautify) روبرو خواهید شد (مطابق تصویر بالا).

در بخش زیباسازی ابزارهایی متنوع و کاربردی بسیاری وجود دارند که عیب های پوست را می پوشاند، دندان ها را سفید می نماید چشم ها را درشت می نماید، پف زیر چشم را از بین می برد و بسیاری چیزهای خوب دیگر. در واقع هر ابزاری که برای گرفتن سلفی های بی نقص و زیبا نیاز داشته باشید را در این اپلیکیشن پیدا می کنید که اتفاقا عملکرد بسیار بهتری از Beauty Mode پیش فرض گوشی های اندرویدی به نمایش می گذارند.

ویرایش هم شامل بخش های متفاوت و کاربردی دیگری است که شامل افکت ها، حذف اشیای ناخواسته از تصاویر، قاب عکس، سازنده عکس کلاژ و چیزهای بسیار و مجذوب کننده دیگر می شوند. در قسمت (Tools) هم می توانید تصاویر دلخواه خود را در سایز و مقدار های آماده و دلخواه درآورید. در قسمت برش (Crop) هم قادر خواهید بود تصاویر مدنظر خود را در مقدار دلخواه برش دهید و قسمت های ناخواسته را از آن ها حذف کنید.

مطمئنا برای شما هم پیش آمده که در یک تصویر، شئ، لکه، مسائل پوستی و… وجود داشته باشد و بخواهید آن را از تصویر حذف کنید به نحوی که تصویر اصلی آسیب نبیند. نگران نباشید چرا که شما به راحتی می توانید بر این مشکل غلبه کنید. بخش حذف (Removal) این اپلیکیشن برای این مسأله راه چاره دارد. در این قسمت به راحتی و فقط با لمس کردن قسمت ناخواسته عکس، بدون ذره ای صدمه به عکس می توانید آن را حذف کنید.

با توجه به تجربه چند هفته ای که از این اپلیکیشن YouCam Perfect داشته ام، باید این نکته را یادآور شوم که در کل برای ویرایش عکس از هر لحاظ YouCam اپلیکیشنی کامل با ابزارهای متنوع و زیبا است ولی تنها نقطه ضعفی که می توان به آن اشاره نمود، رایگان نبودن یک سری از امکانات در بخش های فرق دارد که برای استفاده از آن ها باید به صورت پرداخت درون برنامه ای هزینه کنید. اما در کل پیشنهاد می گردد برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1524

به "معرفی اپلیکیشن YouCam Perfect؛ زیباترین سلفی ها را بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن YouCam Perfect؛ زیباترین سلفی ها را بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید