تور ایتالیا ارزان: هفتادو پنجمین جشنواره سالر نو ایتالیا میزبان صحنه زنی می گردد

به گزارش مجله نازلارا، تهران (پانا) - فیلم سینمایی صحنه زنی برای حضور در بخش رقابتی جشنواره سالرنو ایتالیا پذیرفته شد.

تور ایتالیا ارزان: هفتادو پنجمین جشنواره سالر نو ایتالیا میزبان صحنه زنی می گردد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه؛ فیلم سینمایی صحنه زنی به کارگردانی علیرضا صمدی، تهیه کنندگی مجید رضابالا و سرمایه گذاری مسعود و مجید زارع در بخش رقابتى جشنواره سالرنو ایتالیا به نمایش در می آید.

این جشنواره از قدیمی ترین جشنواره های فیلم در ایتالیاست که در سال 1946 به وسیله سینه کلوب سالرنو شروع به کار نموده و پس از جشنواره ونیز مهمترین جشنواره ایتالیا به شمار می آید.

هفتادو پنجمین دوره این جشنواره از 22 تا 27 نوامبر 2021، برابر با اول تا ششم آذر ماه امسال، در شهر سالرنو برگزار خواهد شد.

جشنواره سالرنو از زمان شروع به کار خود به عنوان یک رویداد رقابتی برای تولیدات ایتالیایی و بین المللی شناخته شده است؛ بنابراین مقایسه ای مستمر در خصوص تحولات سینمای دنیا را شامل می گردد.

هم چنین این جشنواره یک کارکرد اجتماعی مهم برای سینما قائل است و هدف آن این است که پیوسته خود را با تحولات فناوری ها و رسانه های سمعی و بصری تازه تطبیق دهد.

صحنه زنی که در جشنواره دنیای فیلم فجر پیروز به دریافت سیمرغ نقره ای برترین کارگردانی شده بود، از 24 آذر ماه اکران خود را به وسیله موسسه بهمن سبز در سینماهای ایران شروع خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1318

به "تور ایتالیا ارزان: هفتادو پنجمین جشنواره سالر نو ایتالیا میزبان صحنه زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: هفتادو پنجمین جشنواره سالر نو ایتالیا میزبان صحنه زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید