وزارت خارجه: ایرانی ها از سفر به کره جنوبی جداً بپرهیزند

به گزارش مجله نازلارا، وزارت خارجه ایران به هموطنان ایرانی توصیه کرد که با توجه به انتشار گسترده کرونا در کره جنوبی از سفر به این کشور جداً بپرهیزند.

وزارت خارجه: ایرانی ها از سفر به کره جنوبی جداً بپرهیزند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تفریحی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) دهم اسفند ماه در اطلاعیه ای در پی انتشار فراگیر ویروس کرونا در کره جنوبی، از هموطنان ایرانی درخواست کرد که با توجه به شرایط انتشار گسترده کرونا در کره جنوبی از سفر به این کشور جدا بپرهیزند.

در این اطلاعیه از هموطنانی که طی دو هفته گذشته از کره جنوبی برگشته اند، خواسته شده طبق دستور العمل های وزارت بهداشت، اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند.

وزارت خارجه همچنین در این اطلاعیه افزوده است: هموطنان ایرانی مقیم کره اگر نمی توانند این کشور را ترک نمایند، همه نکات بهداشتی را برای پیشگیری رعایت، و از تردد به کانون های آلودگی در کره خودداری نمایند.

در این اطلاعیه به هموطنان ایرانی توصیه شده به دستور العمل ها و هشدارهای مقامات بهداشتی کره توجه نموده و امکان خروج از این کشور در صورت تشدید بحران را مدنظر داشته باشند.

گفتنی است، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در سئول روز آدینه بیان کرد، 256 مورد جدید از ابتلا به بیماری کووید-19 در کره جنوبی گزارش شده و آمار کلی مبتلایان به ویروس جدید کرونا در این کشور به 2022 نفر رسیده است.(اینجا بخوانید)

دولت کره جنوبی امروز شنبه نیز از ابتلای 219 مورد جدید به ویروس کرونا اطلاع داد. براساس گزارش خبرگزاری یونهاپ، با احتساب آمار جدید، شمار مبتلایان در این کشور همسایه چین به 3150 مورد افزایش یافته است.

وزارت بهداشت کره جنوبی ضمن هشدار به مردم این کشور در مناطق آلوده از بحرانی بودن شرایط ده نفر از مبتلایان در بیمارستان ها اطلاع داده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 201

به "وزارت خارجه: ایرانی ها از سفر به کره جنوبی جداً بپرهیزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت خارجه: ایرانی ها از سفر به کره جنوبی جداً بپرهیزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید