ویلفردو لئون به لیگ والیبال لهستان بازمی شود؟

به گزارش مجله نازلارا، پس از شکست پروجا در سوپرکاپ ایتالیا شنیده ها حاکی از آن است که ستاره والیبال لهستان به فکر بازگشت به پلاس لیگاست.

ویلفردو لئون به لیگ والیبال لهستان بازمی شود؟

به گزارش خبرنگاران، ویلفردو لئون بازیکن سابق تیم ملی والیبال کوبا و ملی پوش فعلی لهستان و عضو باشگاه پروجا به تازگی تصمیم گرفته باشگاه خود را تغییر دهد. لئون که در تیم ملی والیبال لهستان عملکرد بسیار خوبی داشت اکنون برای باشگاه پروجا ایتالیا بازی می نماید اما آینده محبوب طرفداران لهستانی در باشگاه فعلی تعیین نیست.

رسانه sport لهستان در گزارشی به این موضوع پرداخت و نوشت: تعیین نیست که پروجا می تواند آغاز خوبی برای فصل داشته باشد یا خیر. تیم لئون در لیگ عملکرد خوبی دارد اما ناکامی در سوپرکاپ ایتالیا بسیار غیرمنتظره بود. باخت مقابل ترنتینو در نیمه نهایی سوپرکاپ ایتالیا شانس کسب جام معتبر را برای تیم لئون از بین برد. با توجه به این موضوع، آینده لئون در باشگاه فعلی زیر سوال رفته است.

شنیده ها حاکی از آن است که والیبالیست لهستانی حتی قبل از بازی در سوپرکاپ ایتالیا مذاکراتی با مالک باشگاه داشته است. مالک تیم پروجا در این رابطه گفت: فرم ویلفردو لئون بسیار خوب به نظر می رسد. او با هیجان و مصمم به پروجا بازگشت و کاپیتان تازه ما خواهد بود. بعلاوه می توانم فاش کنم که ما در خصوص آینده صحبت کردیم اما نمی گویم دقیقا چه چیزی گفتیم.

مدیرعامل پروجا تاکید نمود که دوست دارد ویلفردو در باشگاه بماند.

در محافل طرفداران و کارشناسان این باور وجود دارد که اگر پروجا پیروز به کسب هیچ جامی نگردد، انتها همکاری لئون با باشگاه ایتالیایی اتفاق خواهد افتاد. لئون تشنه پیروزیت ها و کسب جام است بنابراین می توان تصور کرد که او از تغییراتی که این پیروزیت را برای او تضمین کند نمی ترسد. در حال حاضر قرارداد لئون لهستانی با تیم پروجا تا انتها فصل اعتبار دارد.

رسانه های لهستانی بعلاوه خبر داده که طرفداران لهستانی منتظر بوده که لئون به لیگ والیبال لهستان مرسوم به پلاس لیگا برگردد. شنیده می گردد لئون از چند باشگاه لهستانی پیشنهاد دارد و باید دید که آینده این بازیکن چگونه خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، در نیمه نهایی سوپرکاپ ایتالیا پروجای مدعی مقابل ترنتینو با نتیجه سنگین 3 بر صفر مغلوب شد. این نتیجه برای طرفداران پروجا غیرمنتظره بود. این ملاقات در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 23 به سود ترنتینو به انتها رسید. در این رقابت، لئون پیروز شد 16 امتیاز برای تیمش کسب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1311

به "ویلفردو لئون به لیگ والیبال لهستان بازمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلفردو لئون به لیگ والیبال لهستان بازمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید