لیگ متفاوتی را پشت سرگذاشتیم، مردم زندگی با کرونا را پذیرفته اند

به گزارش مجله نازلارا، رضا صفایی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره سالی که گذشت گفت: سال 99 بسیار سخت بود و سخت نیز گذشت. از اوایل تیرماه تمرینات را با تیم سایپا شروع کردیم. تمرینات در حالی شروع شد که بازیکنان مبتلا به کرونا نبودند اما پس از گذشت دو هفته بیشتر بازیکنان مبتلا شدند و ناچار شدیم بعضی از روزها با 3 یا 4 بازیکن به تمرینات ادامه دهیم.

لیگ متفاوتی را پشت سرگذاشتیم، مردم زندگی با کرونا را پذیرفته اند

* موسوی بازیکن بزرگی است

وی ادامه داد: حضور سید محمد موسوی در تیم سایپا که از لیگ لهستان آمده بود تجربه خوبی برایمان بود. موسوی بازیکن بزرگی است و پس از جدایی از سایپا درخشش خوبی نیز در ایتالیا داشت. بازی کنار موسوی همچون سال های گذشته برایم ارزشمند بود.

* فشار زیادی رویم بود

ملی پوش اسبق والیبال اضافه کرد: پس از جدایی ام از تیم سایپا و حضورم در تیم پیکان فشار بسیاری رویم بود. با توجه به شرایط تیم پیکان در جدول رده بندی، انتظارات از من زیاد بود. خوشبختانه عملکرد خوبی در بازی مقابل هورسان داشتم و در نهایت منجر به پیروزی تیم شد که شیرین ترین خاطره ورزشی ام در سال 99 نیز رقم خورد.

* آسیب دیدگی تلخ ترین تجربه ورزشی ام بود

صفایی به مصدومیتش اشاره و گفت: متاسفانه پس از بازی با هورسان در ملاقات مقابل سیرجان از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدم و دو هفته از مسابقات دور شدم در ادامه نیز پس از بهبودی نسبی مجدد در تمرینات از همان ناحیه دچار آسیب دیدگی شدم و تا سرانجام فصل شانس حضور کنار تیم را از دست دادم. این آسیب دیدگی تلخ ترین تجربه ورزشی ام بود چرا که بسیار در اوج بودم و می توانستم به تیم یاری بسیاری کنم. همراه با امیر حسینی برای یاری به تیم پیکان رفته بودیم. امیر پاسور با تجربه ای است که باید قدر او را دانست.

* لیگ متفاوتی را پشت سر گذاشتیم

صفایی لیگ برتر سال 99 را لیگ متفاوت اعلام کرد و گفت: سال هاست در لیگ حضور دارم اما سال جاری لیگ متفاوتی را پشت سر گذاشتیم. رقابتِ تیم ها بسیار به هم نزدیک و نتایج غیر قابل پیش بینی بود. فشار مسابقات بالا و به جرات می توانم بگویم سال پر آسیبی برای بازیکنان بود.

* مردم زندگی با کرونا را پذیرفته اند

پشت خط زن والیبال ایران با اشاره به شرایط کرونایی ایران و دنیا گفت: به شرایط کرونایی عادت نموده ایم. قبلاً از یک ماسک استفاده می کردیم و حال از دو ماسک! مردم زندگی با کرونا را پذیرفته اند. بیش تر از گذشته باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا با همدلی و همکاری یکدیگر ویروس را ریشه کن کنیم. خوشبختانه از معدود بازیکنانی هستم که تا امروز به ویروس مبتلا نشده ام.

* کرونا مزایای مثبتی نیز داشت

وی به فرصت هایی که ویروس کرونا برایش مهیا نموده بود نیز اشاره و اعلام کرد: کرونا خیلی هم بد نبود و شرایطی را برایم فراهم کرد تا بیش تر در خانه باشم و به مطالعه بپردازم. دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی هستم و سال جاری فرصت بیش تری داشتم که درس بخوانم و با مدل خوبی نیز ترم را به سرانجام برسانم. ورزشکاران حرفه ای به دلیل تمرینات سنگین و مسافرت های زیاد فرصت محدودی برای درس خواندن دارند اما سال جاری از این موقعیت در جهت مثبت استفاده کردم. در دورانی نیز که دچار آُسیب دیدگی بودم با توجه به تعطیلی مدارس، خواهرزاده ام کنارم بود و حضورش کنارم در این شرایط سخت قوت قلب بود. اینها نیز از محاسن کرونا بود.

* برنامه ام برای تعطیلات ماندن در خانه است

صفایی تاکید نمود: امیدوارم مردم تعطیلات در خانه بمانند. برنامه ام برای تعطیلات ماندن در خانه است تا کتاب هایی که فرصت خواندنشان را نداشتم مطالعه کنم. باید خودمان را با کتاب و فیلم سرگرم کنیم. کادر درمان در یک سال گذشته فشار زیادی متحمل شدند، امیدوارم مردم با رعایتِ حداقل ترین نکات بهداشتی کمی فشار را از روی این عزیزان برداشته و یاری کنیم سال جدید همدل تر از قبل باشیم. تمرینات بدنسازی ام را نیز حتماً در برنامه خواهم داشت تا برای فصل جدید پر قدرت تر ظاهر شوم.

والیبالیست تیم پیکان در سرانجام گفت: آرزویم این است مردم ایران و دنیا هر چه زودتر از شر ویروس کرونا خلاص شوند و به زندگی عادی بازگردیم. امیدوارم شرایط مالی خوب گردد و مردم را شاد و خندان ببینیم. مردم ایران همواره سخت کوش و شکیبا بوده اند. به شکیبای ادامه دهیم و به امید روزی باشیم که خنده دوباره بر چهره مردم بنشیند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 981

به "لیگ متفاوتی را پشت سرگذاشتیم، مردم زندگی با کرونا را پذیرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ متفاوتی را پشت سرگذاشتیم، مردم زندگی با کرونا را پذیرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید