پاشازاده: امروز حالم از فوتبال به هم خورد

به گزارش مجله نازلارا، ملاقات سردار بوکان و شهرداری ماهشهر با اتفاقات تاسف برانگیز و عجیب در بوکان همراه شد.

پاشازاده: امروز حالم از فوتبال به هم خورد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر در خصوص اتفاقات بازی امروز برابر سردار بوکان اظهار کرد : حتما باید قتلی صورت گیرد تا به این شرایط رسیدگی نمایند؟ موقعی که برای گرم کردن وارد زمین شدیم طرفداران سردار بوکان با هر چیزی که به دست شان می آمد ما را زدند و حتی با سلاح سرد و گرم دروازه بان ما را به این دلیل که از این تیم جدا شده و به تیم ما پیوسته است تهدید کردند.

پاشازاده اضافه نمود : بین دو نیمه وقتی خواستیم وارد رختکن شویم دیدیم سه نفر داخل رختکن ما هستند، مگر می گردد؟ مگر چنین چیزی داریم؟ چه کسی در رختکن ما را باز نموده است؟

وی ادامه داد : وقتی ضربه به گیجگاه هم خورد و بیهوش شدم پس از به هوش آمدن دیدم لیدر سردار بوکان بالای سر من ایستاده و یقه من را گرفت! این کارها هماهنگ شده است؟ سازمان لیگ چه اصراری دارد که مسابقات را به این شکل برگزار کند به قیمت کشته شدن یک فرد؟ حتما باید یک نفر کشته گردد تا شرایط برگزاری را تغییر دهند؟

سرمربی شهرداری ماهشهر در خصوص بازی نیز گفت : اصلا نمی خواهم در خصوص مسائل فنی اظهارنظری کنم. نیمه اول چند موقعیت ایده آل داشتیم اما تمرکز به دلیل اینکه هر آن احتمال می دادیم اتفاق تلخ تری بیفتد نداشتیم تا از این موقعیت ها استفاده کنیم اگر تمرکز کافی داشتیم می توانستیم همان نیمه اول کار را تمام کنیم.

وی افزود : تمام صحبت های من در خصوص اتفاقات بیرون از زمین است چه کسی جوابگوی اتفاقات امروز است؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 236

به "پاشازاده: امروز حالم از فوتبال به هم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: امروز حالم از فوتبال به هم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید