پویش یلدا با بازی مهمان شب&zwnjنشینی کرونایی

به گزارش مجله نازلارا، خبرنگاران/قم در آستانه شب یلدا و با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی پویش یلدا با بازی مهمان خانه های ایرانی شده است تا ضمن ارائه بازی های رومیزی با تخفیف ویژه با یک مسابقه هیجان انگیز جمع های کوچک امسال را رنگ دیگری ببخشد.

پویش یلدا با بازی مهمان شب&zwnjنشینی کرونایی

از آنجا که بازی های رومیزی یکی از گزینه های خوب برای گذراندن شب یلدا است، جمعی از تولیدنمایندگان بازی های رومیزی پویش #یلدابابازی را تدارک دیده و از خانواده ها دعوت می نمایند در خانه مانده و به بازی و سرگرمی در این شب به یادماندنی مشغول باشند.

در این پویش موسیقی توسط اشکان دباغ از قبل ساخته شده است که شرکت نمایندگان می توانند با استفاده از آن ویدیوی خلاق و پرهیجانی را تهیه و در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

در انتها نیز جایزه خلاقیت 2 میلیون تومانی برای ویدیویی که به لحاظ ایده و اجرا بتواند توجه داوران رو به خود جلب کند، جایزه مشارکت 1 میلیون تومانی از بین تمام شرکت نماینده ها به قید قرعه و جایزه انتشار1 میلیون تومانی از بین عزیزانی که ویدیوی فراخوان رو در صفحه اینستاگرام در قالب پست بازنشر دهند، به قیدقرعه تعلق خواهد گرفت.

حداکثر مهلت شرکت در مسابقه تا ساعت 24 روز 25 آذرماه است و علاقه مندان جهت دریافت آهنگ یلدابابازی و ویدیوهای پویش می توانند به لینک https://t.me/LBMind مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 810

به "پویش یلدا با بازی مهمان شب&zwnjنشینی کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش یلدا با بازی مهمان شب&zwnjنشینی کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید