کرونا اکسپو 2020 دبی را رسما به تعویق انداخت

به گزارش مجله نازلارا، دولت دبی رسما از موکول شدن نمایشگاه اکسپو 2020 به اکتبر سال آینده میلادی به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

کرونا اکسپو 2020 دبی را رسما به تعویق انداخت

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رای الیوم، دولت دبی، امروز- دوشنبه- رسما گفت که برگزاری نمایشگاه اکسپو 2020 دبی به دنبال موافقت اعضای دفتر بین المللی این نمایشگاه، به مدت یک سال به تاخیر افتاد.

یک سوم اعضای دفتر بین المللی این نمایشگاه امروز با تاخیر یک ساله برگزاری این نمایشگاه موافقت کردند.

دفتر رسانه ای دولت دبی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: این رویداد بین المللی از اول اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 برگزار خواهد شد.

پیش از این، امارات متحده عربی رسما تعویق برگزاری نمایشگاه دنیای اکسپو 2020 دبی را به دلیل شیوع ویروس کرونا خواستار شده بود.

نمایشگاه بین المللی اکسپو از مهم ترین رویدادهای دنیای به شمار می رود که هر 5 سال یک بار در یک کشور برگزار می شود و به مدت 6 ماه ادامه دارد. در طول این نمایشگاه، جدیدترین دستاوردها و خلاقیت های بشری از سراسر دنیا به نمایش گذاشته می شود.

به تعویق افتادن این نمایشگاه دنیای، که برای نخستین بار در خاورمیانه برگزار خواهد شد، بزرگ ترین ضرر را به بخش هتل ها در دبی وارد می کند. دبی برای فعال کردن بخش های تجاری و گردشگری خود، به نمایشگاه اکسپو امید بسته و بیش از 20 میلیارد دلار برای زیرساخت های خود هزینه کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 453

به "کرونا اکسپو 2020 دبی را رسما به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا اکسپو 2020 دبی را رسما به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید