کسب سهمی شایسته از بازار گردشگری چین در پساکرونا

به گزارش مجله نازلارا، معاون گردشگری برای به دست آوردن سهمی شایسته از بازار گردشگری چین به همکاری های فنی و کارشناسی با نمایندگانمان در این کشور تأکید کرد.

کسب سهمی شایسته از بازار گردشگری چین در پساکرونا

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

میراث آریا: ولی تیموری معاون توریستی و محمد قاسمی مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات

ظهر روز یکشنبه2 شهریورماه 99 با حسین درویشی سرکنسول جمهوری اسلامی در گوانگ جو ملاقات و گفت وگو کردند.

تیموری با بیان اینکه توریستی یک راه حل دیپلماسی قدرتمند و پل ارتباطی بین کشورهاست،

اضافه کرد: لغو ویزا چین که در سال گذشته اجرایی شد در افزایش تعداد توریستان ورودی این کشور بسیار تأثیرگذار بوده است.

او با اشاره به انجام مطالعات جامع در مورد توریستی چین، ادامه داد:

برنامه عملیاتی دو ساله برای چین تدوین نموده ایم و با توجه به تأکید رئیس جمهوری چین درباره اهمیت توریستی ایران

این کشور پس از مهار کرونا یکی از اولین هدف های توریستی خواهد بود که در کوتاه مدت آورده اقتصادی خوبی را نصیب ایران خواهد نمود.

معاون توریستی تآکید کرد: نباید اجازه بدهیم رکود و وقفه اجباری ایجاد شده به واسطه کرونا، آثار مثبت اقداماتی که در دو سال گذشته در بازار توریستی چین صورت گرفته است، به فراموشی سپرده گردد.

او در ادامه به اهمیت گوانگ جو به عنوان یکی از پنج کلان شهر مهم چین اشاره نمود و اضافه کرد: از منظر توریستی گوانگ جو برای ما دارای اهمیت بالایی است و هر دو بخش خصوصی و دولتی برای ارائه خدمات فنی و کارشناسی در این حوزه علاقه مند به همکاری هستند. اختصاص سهمی شایسته از عظیم ترین بازار توریستی جهان، مستلزم همکاری تنگاتنگ کارشناسی میان وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی و نمایندگی های کشورمان در چین است.

تیموری برگزاری تورهای آشنایی سازی، نمایشگاه ها، نشست های BtoB را از جمله اقدامات قابل اجرا از سوی ایران بیان کرد و از محدودیت های پروازی و عدم حضور ایرلاین های چینی در ایران به عنوان یکی از معضلات در این حوزه نام برد.

او تأکید کرد: هر گوشه چین به اندازه چند کشور برای ما مهم است، اما ایران آنچنان که باید به مردم این منطقه شناسانده نشده، با برنامه ها و اقداماتی که در دستور کار داریم چهره واقعی تری از ایران را به نمایش خواهیم گذاشت.

در ادامه درویشی سرکنسول جمهوری اسلامی در گوانگ جو میزان مبادلات تجاری ایران و گوانگ جو را 5میلیارد و 205 میلیون دلار اظهار داشت و اضافه کرد: بیشترین میزان تجارت ایران با چین در این منطقه انجام می گردد که می توان از ظرفیت های توریستی آن نیز بهره برد.

او با تاأکید بر تصویب و ابلاغ برنامه ای در مورد چین اضافه کرد: برای توریستی چین به نقشه راه جدی و برنامه ای منسجم احتیاج است. برای توریستی چین که دارای 145میلیون نفر توریست است باید برنامه بلند مدتی را به ما ابلاغ کنید که درک صحیحی از این برنامه و نقشه راه شما داشته باشیم.

تبلیغات آنلاین، حذف واسطه ها، برای کاهش قیمت ها، مشارکت و برطرف مسائل پرداخت های الکترونیک، برنامه ریزی و رایزنی با شرکت هواپیمایی ماهان و CZ، ارتباطات فرهنگی، برگزاری ایونت های مشترک و ورود به بحث خواهرخواندگی شهرها از جمله محورهایی بود که از سوی سرکنسول جمهوری اسلامی در گوانگ جو به آن ها اشاره شد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 623

به "کسب سهمی شایسته از بازار گردشگری چین در پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب سهمی شایسته از بازار گردشگری چین در پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید