گل محمدی: نسبت به بازیکنانم خیلی خوش بین هستم و اطمینان دارم با تمام وجود کار می نمایند

به گزارش مجله نازلارا، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت بازی با اولسان یک ملاقات حساس و مهم برای هر دو تیم است که با شرایط خاصی به این مرحله رسیده اند.

گل محمدی: نسبت به بازیکنانم خیلی خوش بین هستم و اطمینان دارم با تمام وجود کار می نمایند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از ملاقات با اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا با خبرنگاران تبادل نظر کرد. گل محمدی در ابتدا گفت:

قبل از آغاز صحبت هایم باید از کاردر پزشکی، درمانی و پرستاران عزیرمان در ایران و جهان به دلیل این همه جانفشانی و زحمتی که با توجه به شیوع ویروس کرونا دارند قدردانی نموده و برای آنها آرزوی سلامتی دارم. از فدراسیون قطر و مسئولان برگزاری مسابقات هم تشکر می کنم که با وجود تمام سختی ها فوتبال آسیا را زنده نگه داشتند.

وی اضافه نمود:

کار خیلی عظیمی را انجام دادند و باید همه فوتبالیست ها از آنها تشکر نمایند. بازی با اولسان یک ملاقات حساس و مهم برای هر دو تیم است که با شرایط خاصی به این مرحله رسیده اند. پرسپولیس و اولسان برای رسیدن به فینال جنگیده و مبارزه کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:

پرسپولیس و اولسان روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتند و با شایستگی کامل به این مرحله گذاشتند. فکر می کنم تقابل ما می تواند یکی از بهترین و مهیج ترین بازی های آسیا را رقم بزند. اولسان تیم خوبی دارد و برای بردن مبارزه می نماید. ما هم آماده مسابقه هستیم و برای ملاقات فینال یک راه پیش رو نداریم و آن هم بردن است.

گل محمدی اضافه نمود:

به تنها چیزی که فکر می کنیم و روی آن تمرکز داریم قهرمان شدن است، امیدوارم بتوانیم با قهرمانی خودمان دل طرفداران را که خیلی نگران این بازی هستند شاد کنیم. به طرفداران این اطمینان را می دهم که تا آخرین نفس برای رسیدن به جام کوشش می کنیم، و ان شاءالله بتوانیم قهرمان شویم تا اتفاقات خوبی برای ما در بازی فردا بیفتد.

وی درباره انگیزه شاگردانش برای رسیدن به قهرمانی مطرح نمود:

تنها انگیزه ای که از ابتدای بازی ها برای ما وجود داشته شادی دل طرفداران و افتخارآفرینی برای ایران است. پرسپولیس متعلق به طرفداران است و آنها با این تیم بازی زندگی نموده و روزهای خود را سپری می نمایند. آنها با پرسپولیس اشک ریخته و می خندند و بهترین لحظات زندگی خود را با پرسپولیس سپری می نمایند. انگیزه ما خیلی عظیم است و برای شادی طرفداران و افتخارآفرینی برای تیم کوشش می کنیم.

سرمربی سرخپوشان درباره اینکه غیبت نفرات محروم می تواند برای تیمش چالشی به وجود آورد، شرح داد:

یک تیم هستیم و فقط به خاطر تیم بودن توانسته ایم پیروز باشیم. برای بازی فردا 4 بازیکن خود را نسبت به مرحله گروهی در اختیار نداریم. 40 درصد تیم تقلیل پیدا نموده، اما این موضوع دلیل نمی گردد نسبت به تیمی که اکنون در اختیار داریم ناامید باشیم. قدرت ما تیم بودن پرسپولیس است.

گل محمدی اضافه نمود:

هر بازیکنی که وارد زمین می گردد قطعا شایستگی حضور در فینال را دارد. نسبت به بازیکنانم خیلی خوش بین هستم و اطمینان دارم با تمام وجود کار می نمایند. آنها برای انجام دادم یک مسابقه خیلی خوب تمرکز خواهند داشت.

وی اضافه نمود:

در بحث گلزنی هم برای ایجاد موقعیت شانس پیدا می کنیم، فقط داشتن تمرکز و زدن ضربات آخر مهم است و این موضوع به شرایط روحی و روانی بازیکن در لحظه بستگی دارد. فکر می کنم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به لغو دو ملاقات این تیم در لیگ برتر مطرح نمود:

کمی از شرایط بازی دور هستیم، اما تمرینات به ما یاری نموده تا در بحث گلزنی پیشرفت خوبی داشته باشیم. زیاد با بچه ها کار کردیم و آنها تمرکز خوبی برای گلزنی و آوردن شادی به اردوی پرسپولیس دارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 828

به "گل محمدی: نسبت به بازیکنانم خیلی خوش بین هستم و اطمینان دارم با تمام وجود کار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: نسبت به بازیکنانم خیلی خوش بین هستم و اطمینان دارم با تمام وجود کار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید