6 فاکتور موثر طراحی داخلی و دکوراسیون فست فود های مدرن

به گزارش مجله نازلارا، امروزه ایده های زیادی برای طراحی و دکوراسیون فست فود وجود دارد اما فلسفی ترین ایده که پایه تمام ایده های دیگر شناخته شده جذب کردن مشتریان و گرسنه کردنشان تا سر حد مرگ است!

6 فاکتور موثر طراحی داخلی و دکوراسیون فست فود های مدرن

جهت دریافت خدمات نحوه ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

حال ما قصد داریم مهم ترین فاکتورهای دیزاین و دکوراسیون فست فودها را آنالیز نمائیم. زیرا بر این باوریم که طراحی و دکوراسیون نقش موثری بر بازاریابی و رضایت مشتری دارد.

  • طرح های رنگی

آیا تا به حال درباره تئوری کچاپ - خردل شنیده اید؟ بسیار خب، این فلسفه طراحی در انتخاب رنگ فست فودها خلاصه شده است. ایده کچاپ - خردل بر این باور است که ترکیب دو رنگ قرمز و زرد اشتهاآور است و مشتریان را به شدت گرسنه می نماید.

به همین دلیل، بسیاری از فست فودهای معروف از ترکیب این دو رنگ در طراحی لوگو و دکوراسیون خود استفاده نموده اند. شما می توانید این رنگ ها را با طرح های چوبی، رنگ های گرم، طرح های گرافیکی زیبا به کار ببرید.

  • نورپردازی در دکوراسیون فست فود

نورپردازی و ایجاد روشنایی راهی عالی برای تعریف فضا و دکوراسیون فست فودها به شمار می رود. استفاده از نورپردازی و وسایل روشنایی مناسب قطعا در ایجاد حال و هوای مختص محیط نیز نقش دارد.

اگرچه بیشتر نورپردازی های صورت گرفته در فست فودها معمول و عمومی هستند اما هرگز از نورپردازی خلقی به منزله ایجاد محیط ویژه استفاده نمی گردد. به هر حال، شاید اطلاع نداشته باشید اما نورپردازی تاثیر مستقیمی بر روی مصرف غذا دارد. وقتی شدت نور کاهش می یابد و فضا رمانتیک تر می گردد، اشتهایتان برانگیخته می گردد. این تکنیک غالبا در رستوران های VIP مورد استفاده قرار می گیرد اما نورپردازی های موجود در دکوراسیون فست فود نور محیطی هستند.

این نوع نورپردازی قطعا بر روی خلق و خوی افراد تاثیر نمی گذارد اما با افزایش بازدهی راحتی مشتریان را نیز به ارمغان می آورد.

قیمت خرید 44 مدل لوستر برنزی فانتزی [ برای خانه های خاص ] ارسال رایگان

  • مبلمان در طراحی داخلی فست فود

یکی دیگر از عناصر مهم در طراحی داخلی و دکوراسیون فست فود مبلمان می باشد. بیشتر رستوران ها و فست فودهای زنجیره ای معروف از مبلمان دارای برند استفاده می نمایند و این مبلمان قطعا در سراسر جهان مطرح هستند. این موضوع خود یکی دیگر از عوامل مشترک رستوران ها و فست فودها در جهت برندسازی و مطرح سازی نام تجاری شناخته شده است.

مبلمان ایده آل باعث می گردد افراد در فست فودها و رستوران ها راحت باشند. با این حال که مبلمان راحتی می توانند رفاه بیشتری به دنبال آورند اما جایگاه های راحتی تک می تواند یک عنصر سفارشی به شمار رود. شما می توانید از رنگ ها و طرح های متفاوتی اعم از میکس اند مچ بهره ببرید تا طراحی داخلی فست فودتان را ارتقا بخشید.

42 مدل قیمت خرید پاف مربعی و گرد [ فانتزی و مدرن ] با تخفیف

  • گیاهان زیبا اما با احتیاج به نگهداری کم

این تصویر زیبا از یک فست فود در پاناما گرفته شده که توسط معماران dog G طراحی و دیزاین شده است. گل و گیاه همیشه نمادی از طبیعت، سلامتی و زیبایی طبیعی بوده است و فردی که فضایی از دکوراسیون خود را به گیاهان سبز اختصاص می دهد، فردی است که قطعا به طبیعت اهمیت زیادی می دهد.

امروزه گل و گیاهان راه خود را در طراحی داخلی فست فودها و رستوران ها باز نموده اند. زیرا بیشتر افراد با دیدن گل ها و گیاهان زیبا به این فکر واداشته می شوند که انگار در پارک و گوشه ای از طبیعت غذای سالم میل می نمایند.

با این حال، گیاهان یکی از عناصر پر مراقبت هستند. ممکن است شما به عنوان صاحب فست فود وقت کافی برای رسیدن به آن ها را نداشته باشید. اگر چنین است، سراغ گیاهان کم مراقبت بروید. گیاهان هوازی یکی از گیاهان زیبا اما کم مراقبتی هستند که بدون احتیاج به خاک و آب زیاد تنها برای رشد به هوا احتیاج دارند!

برای دکوراسیون فست فود قادر خواهید بود از گل های تازه در گلدان های کوچک روی میزی بهره ببرید اما حواستان باشد که به محض پژمرده شدن آن ها را تعویض کنید. همچنین می توانید گلدان های آویزی از سقف آویزان کنید و یا همانند تصویر دیواری از خزه و گلسنگ نصب کنید.

خرید 34 مدل پایه و استند گلدان مدرن (ارسال رایگان) دکوراسیون امروزی

  • قفسه های مینیمالیستی

قفسه های مینیمالیستی یکی از ترندهای طراحی و دکوراسیون فست فود در سال های اخیر محسوب می گردد. این قفسه ها با متریال های مختلف و متناسب با دیزاین کلی بر روی یک دیوار نصب و تعبیه می شوند و ظاهری زیبا به نمایش می گذارند.

شما می توانید قفسه ها را به هر شکل و شمایل درآورید و آن ها را با هر نوع متریال بسازید. حال قادر خواهید بود درون طبقات این قفسه ها گلدان های کوچک، مجسمه های زیبا و کتاب های آشپزی قرار بدهید. قفسه های مینیمالیستی با خرج کم زیبایی مدرن را به ارمغان می آورند.

60 مدل جا گلدانی ایستاده [ شلف گلدان ] جدید فلزی، چوبی و سنگی 2019

  • آثار هنری هنرمندان محلی

نمایش آثار هنری هنرمندان محلی یکی از ایده های ناب در زمینه طراحی و دکوراسیون فست فود می باشد. این ایده جدا از آنکه فست فودتان را به نمایشگاه و یا گالری موقت بدیل می نماید، بر روی زیباسازی و دیزاین داخلی محوطه تان نقش موثری دارد.

شما می توانید از هنرمندان محلی بخواهید تا بعضی از آثارشان را به طور موقت در فست فودتان به نمایش بگذارند. این امر هم بر روی بازاریابیتان موثر خواهد بود و هم دکوراسیونتان را از حالت یکنواختی و تکراری بودن درمی آورد.

در زیر چند نمونه از طرحهای جالب طراحی داخلی فست فودهای مدرن را می بینید.

منبع: اتاق
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 417

به "6 فاکتور موثر طراحی داخلی و دکوراسیون فست فود های مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 فاکتور موثر طراحی داخلی و دکوراسیون فست فود های مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید