شروع دوره های آموزش مجازی بوستان ترافیک

به گزارش مجله نازلارا، دوره های آموزشی بوستان ترافیک منطقه 15 هم زمان با هفته سلامت زنان در راستای توانمندسازی بانوان در فضای مجازی شروع شد.

شروع دوره های آموزش مجازی بوستان ترافیک

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: این دوره های آموزشی با توجه به عدم امکان آموزش حضوری و برگزاری تجمعات و گردهمایی ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت مجازی برگزار می گردد.

او با اشاره به اینکه این دوره ها برای ارتقای نشاط اجتماعی، شادابی روحیه، سواد سلامت و ترافیکی شهروندان با بهره مندی از اساتید مجرب هر حوزه برگزار می گردد، اضافه نمود: برگزاری دوره های روانشناسی ترافیکی نظیر حل مساله و مدیریت هیجان از جمله این برنامه هاست.

لواف زاده اضافه نمود: این مجموعه همچنین کلاس های آموزشی یوگا را به منظور اهمیت سلامت روان در کنار سلامت جسم و هماهنگی بیشتر جسم و روان درکنار برگزاری کلاس های روانشناسی در فضای مجازی به صورت آنلاین و آفلاین با اولویت بانوان همراه در گروه ها برگزار می نماید.

او گفت: انتخاب این رشته ورزشی با هدف پیوند جسم و روان در شرایط فعلی با وجود استرس ها و نگرانی ها و کاهش تاثیرات منفی حاکم بر خانواده ها در دوران کرونا و همچنین عدم امکان تفریح افراد خارج از منزل بوده است.

برپایه این گزارش؛ علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی و عضویت در این گروه ها می توانند با شماره 09386323210 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 713

به "شروع دوره های آموزش مجازی بوستان ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوره های آموزش مجازی بوستان ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید