آلمان سراسر فرانسه را منطقه بحرانی کرونا اعلام نمود

به گزارش مجله نازلارا، موسسه تحقیقات پزشکی روبرت کخ آلمان سراسر کشور فرانسه در همسایگی غربی را به علت ابعاد گسترده شیوع این ویروس به عنوان منطقه بحرانی اعلام نموده است.

آلمان سراسر فرانسه را منطقه بحرانی کرونا اعلام نمود

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

موسسه تحقیقات پزشکی روبرت کخ آلمان که هر هفته فهرستی از کشورها و مناطق قرمز در ارتباط با همه گیری ویروس کرونا منتشر می نماید، اکنون سراسر کشور همسایه فرانسه را به علت ابعاد گسترده شیوع این ویروس به عنوان منطقه بحرانی اعلام نموده است.

تارنمای شبکه دویچه وله آلمان با اعلام این خبر نوشت: از بامداد امروز (یکشنبه) ورود هر فردی از خاک فرانسه به خاک آلمان مستلزم ارائه تست منفی کرونا است. گفته می گردد که شاخص موارد جدید ابتلا به کرونا در فرانسه ظرف هفت روز در مقیاس یکصدهزار نفری به بیش از 300 مورد افزایش یافته است.

این در حالی است که اوضاع در بعضی از مناطق فرانسه حتی وخیم تر گزارش شده است. به عنوان نمونه، افرادی که از شهر موزل فرانسه قصد سفر به ایالت زارلند یا راینلند فالتس آلمان داشته باشند، باید به محض ورود به خاک آلمان برای مدت 14 روز در قرنطینه قرار گیرند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی انستیتوی روبرت کخ، ارائه تست منفی کرونا برای این دسته از مسافرانی که از موزل به آلمان سفر می نمایند، کفایت نمی نماید. این موسسه هر هفته در ارتباط با میزان و ابعاد شیوع ویروس کرونا فهرستی از کشورهای مختلف دنیا تهیه و ارائه می نماید. این فهرست سه دسته از کشورها را در برمی گیرند.

بر اساس تشخیص اخیر این موسسه، از بامداد روز یکشنبه سرتاسر کشور فرانسه منطقه بحرانی است. با این حال در حال حاضر از محدودیت های سفر از ایالت تیرول اتریش و همچنین از کشورهای جمهوری چک و اسلواکی نسبت به هفته پیش از آن کاسته شده است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 977

به "آلمان سراسر فرانسه را منطقه بحرانی کرونا اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان سراسر فرانسه را منطقه بحرانی کرونا اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید