آموزش های آنلاین جهاد دانشگاهی قزوین برقرار است

به گزارش مجله نازلارا، خبرنگاران/قزوین معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: در شرایط کنونی و برای رعایت اصول بهداشتی و جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس کلیه کلاس های آموزشی مراکز جهاد دانشگاهی استان قزوین تا خاتمه سال تعطیل شدند اما آموزش های آنلاین جهاد دانشگاهی برقرار است.

آموزش های آنلاین جهاد دانشگاهی قزوین برقرار است

سمانه مولاوردیخان، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آموزش های آنلاین و مبتنی بر فناوری با تغییرات اساسی که در مفهوم کلاس های فیزیکی ایجاد شده است، محدودیت ها را از بین برده اند و امروزه با پیشرفت فناوری، افراد قادر هستند در هر مکانی از آموزش ها استفاده کنند.

وی در ادامه بیان نمود: کلاس آنلاین یک محیط آموزشی است که در آن محدودیت های زمانی و مکانی برای شرکت کننده ها وجود ندارد و استاد و فراگیر می توانند در فضای اینترنت با یکدیگر تعامل داشته باشند و فراگیران می توانند به راحتی سؤالات خود را مطرح کنند و استاد پاسخ دهد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: با استفاده از کلاس های آنلاین در وقت افراد صرفه جویی و از هزینه های بالا جلوگیری می شود؛ ضمن اینکه دسترسی افراد به کلاس های آموزشی بدون محدودیت مکانی و از طریق اینترنت وجود دارد.

مولاوردیخان اظهار کرد: در کلاس های آنلاین جهاد دانشگاهی قزوین امکان ضبط کردن کلاس ها و مشاهده مجدد وجود دارد. همچنین امکان به اشتراک گذاری و نمایش اسلاید، فایل و ویدئوهای آموزشی به صورت هم زمان میسر است و همچنین امکان نظارت خانواده ها بر فرایند تدریس مدرسین وجود دارد.

وی شرح داد: استفاده از کلاس های آنلاین این امکان را به فراگیر می دهد که محیط آموزش را آن طور که راحت تر است انتخاب کند ضمن اینکه استفاده از این کلاس ها برای افراد شاغل بسیار مفید است زیرا به راحتی می توانند ضبط شده آن را مشاهده کنند.

این مسئول گفت: یکی از ویژگی های مثبت آموزش های الکترونیکی و کلاس های مجازی این است که فراگیران اعتمادبه نفس بیشتری برای برقراری ارتباط دارند و در مباحث کلاس می توانند تعامل بیشتری با استاد داشته باشند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: در شرایط کنونی و برای رعایت اصول بهداشتی و ایمنی و جهت جلوگیری از زمینه های شیوع کرونا ویروس کلیه کلاس های آموزشی مراکز جهاد دانشگاهی تا سرانجام سال تعطیل شدند اما آموزش های آنلاین جهاد دانشگاهی برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 298

به "آموزش های آنلاین جهاد دانشگاهی قزوین برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش های آنلاین جهاد دانشگاهی قزوین برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید