آیا امیدی به راه اندازی مجدد سفرهای اروپایی و شینگن در سال 1400 و 2021 میلادی وجود دارد؟

به گزارش مجله نازلارا، یکی از کارهایی که باعث آرامش و احساس رضایت مندی در زندگی می گردد، سفر کردن است.

آیا امیدی به راه اندازی مجدد سفرهای اروپایی و شینگن در سال 1400 و 2021 میلادی وجود دارد؟

برای رفتن به سفر و گردشگری برنامه ریزی و انتخاب مقصد از اولویت های سفر محسوب می گردد. معمولاً کشور های اروپایی و حوزه شینگن برترین مقاصد هستند. ایرانیان زیادی هم برای گردشگری و هم برای مهاجرت به این کشورها سفر می نمایند.

اما متاسفانه از اواخر سال 2019 ویروسی منتشر شد که زندگی گردشگری همه مردم دنیا را تحت تاثیر خودش قرار داد. ولی با اعلام جواب دهی مثبت واکسن این ویروس، امید به راه اندازی سفر ها درسال 2021 میلادی و 1400 شدت گرفته است.

در ادامه با آنالیز شرایط کشورهای اروپایی قصد داریم تا شرایط گردشگری را در آنها در سال 1400 و 2021 میلادی پیش بینی کنیم.

چشم انتظاری برای سفر به اروپا و شینگن در سال 2021

هر کشور اتحادیه اروپا استانداردهای خاص خود را در خصوص تصمیم گیری درباره اینکه شهروندان کشورهای ثالث می توانند به کشور آنها سفر نمایند یا خیر، حفظ می نماید.

آن ها برای جلوگیری از انتشار ویروس تصمیماتی را اتخاذ و اقدامات خود را در این راستا هنگام ورود گردشگران از کشورهای دیگر اعمال می نمایند.

مقررات محلی نیز در خصوص اقدامات مختلف نظیر منع رفت و آمد صحبت می نمایند. تا به امروز، سفر های اجرا شده و درحال انجام با محدودیت های کشور ها صورت می گیرد که پیش بینی می گردد با ارائه واکسن این ویروس از سوی بعضی کشور ها این محدودیت ها و قرنطینه ها در سال 1400 و تا اواخر تابستان 2021 به سرانجام برسد و زندگی مردم دنیا به حالت عادی خود برگردد.

دنیا کرونایی چشم انتظار واکسینه شدن درصد زیادی از مردم است تا از این شرایط موجود رها شوند. خوشبختانه کشورها در کوشش هستند تا تعداد زیادی را واکسینه نموده و دوران کرونا را هرچه زودتر سرانجام دهند. به همین علت امید به رشد گردشگری در سال 1400 و 2021 میلادی بسیار بالاست که این امر باعث شده مردم امیدوار به بازگشایی مجدد درب های کشورهای شینگن و اروپا باشند. اروپا و کرونا | آنالیز شرایط کشورهای اروپایی در کرونا

سفر بدون محدودیت

درصد بسیار بالایی از مردم به خاطر حفظ جان خود و عزیزان شان، سفر های خود را با تعویق انداختند. از این رو نمودار رشد صنعت گردشگری در اروپا و شینگن در سال 2020 کاهش چشمگیری داشته است، اما خبرهای خوش و امید بخش، مردم را آماده برنامه ریزی برای سفر در سال 2021 و جبران سفر نکردن در سال گذشته، نموده است.

مسئله مهم این است که مردم بدون محدودیت به سفر بروند. در حال حاضر رهبران کشور های اروپایی و مسئولان شینگن در کوشش هستند که تا تابستان 1400 بتوانند درصد قابل توجهی از مردم را واکسینه نمایند و نمودار گردشگری در این سال دوباره رو به صعود برود.

اقدامات اخیر برای بازگشایی کشور ها به سمت گردشگران

اخیراً متاسفانه کشورهای قاره اروپا به خاطر انتشار بیش از حد این ویروس، مردم زیادی را از دست دادند. در کنار این، درب های خیلی از مکان های دیدنی و گردشگری به سمت مسافران بسته شده، به طوری که منبع عایدی این شغل ها به پایین ترین حد خود رسیده است. ازاین رو اقداماتی جهت بهبود شرایط و برطرف موانع اجرا شده است که شامل موارد زیر می گردد:

- وارد کردن واکسن به کشورهای اروپایی و منطقه شینگن به وسیله مسئولان

- رعایت کردن قوانین محدودیت ها و آموزش رعایت محدودیت ها به گردشگران

- ایجاد انگیزه و شوق به سفر کردن و بازدید از این مکان ها

جمع بندی

در خانه ماندن و سفر نکردن و هم چنین وجود محدودیت ها، باعث شده مردم فشار روانی سختی را متحمل شوند. این مسئله تلنگر بزرگی می تواند باشد تا هر چه سریع تر مسئولان کشور ها به فکر راه اندازی دوباره صنعت گردشگری باشند و در راستای رشد دوباره این صنعت گام بردارند. با تدابیر اندیشیده شده، خبر های اخیر از امیدواری به بازگشایی کشور های شینگن و اروپایی به روی گردشگران حکایت دارد.

منبع: ژیوار
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1495

به "آیا امیدی به راه اندازی مجدد سفرهای اروپایی و شینگن در سال 1400 و 2021 میلادی وجود دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا امیدی به راه اندازی مجدد سفرهای اروپایی و شینگن در سال 1400 و 2021 میلادی وجود دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید