اجرای بیش از 4800 بازدید از آثار تاریخی استان سمنان در فروردین 99

به گزارش مجله نازلارا، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی سمنان گفت: بیش از 4800 بازدید از آثار تاریخی استان توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی صورت گرفته است.

اجرای بیش از 4800 بازدید از آثار تاریخی استان سمنان در فروردین 99

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، ابوالقاسم کربلایی غلامی امروز سه شنبه 16 اردیبهشت 99 با اعلام این خبر اضافه نمود: این بازدیدهای نظارتی شبانه روزی به شکل محسوس و غیر محسوس توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان از اول تا 31 فروردین 99 از آثار تاریخی و فرهنگی سمنان اجرا شده است.

او اضافه نمود: هموطنان و دوست داران میراث فرهنگی می توانند گزارش های خود را با حفظ امانت داری از سامانه خبری به شماره تلفن 31705 اعلام نمایند تا همکاران ما در کمترین زمان پس از تأیید صحت و گزارش ها با هماهنگی نیروی انتظامی و دستور قضایی به محل مراجعه نمایند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی سمنان توضیح داد: در این استان بیش از 845 اثر تاریخی وجود دارد که صیانت از آن ها به دلیل گستردگی و پراکندگی، نیازمند مشارکت همه جانبه هموطنان است.

او اظهار کرد: بر اساس ماده 562 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات هرگونه حفاری و کاوش به قصد به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی ممنوع بوده و مرتکب، مجازات خواهد شد و اشیای مکشوفه و ادوات حفاری به نفع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضبط می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 455

به "اجرای بیش از 4800 بازدید از آثار تاریخی استان سمنان در فروردین 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 4800 بازدید از آثار تاریخی استان سمنان در فروردین 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید