احتمال کاهش ملی پوشان والیبال به 16 نفر

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگاران، اردوهای تیم ملی والیبال ایران از روز 29 فروردین ماه امسال با حضور ولادیمیر الکنو، سرمربی تیم ملی رنگ و بوی جدی به خود گرفت. تمرینات فشرده و طبق برنامه پیش رفت و روز سه شنبه نیز با تصمیم ولادیمیر آلکنو، علی رمضانی، اسماعیل مسافر و اسماعیل طالبی از جمع اردونشینان کنار رفتند.

احتمال کاهش ملی پوشان والیبال به 16 نفر

پیمان اکبری، مربی تیم ملی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط و شرایط اردوها گفت: از زمان حضور الکنو در اردوها، ملی پوشان با انگیزه مضاعفی کار می نمایند. تمرینات خوب و منظم طبق برنامه ریزی الکنو پیش می رود.

وی ادامه داد: خدارا شکر شرایط خوب است. فقط یک نگرانی از بابت فشار تمرینی وجود دارد و بازیکنان خسته به نظر می آمدند. به همین دلیل الکنو برنامه ریزی دیگر انجام داد تا بازیکنان استراحت بیشتری داشته و با کیفیت بیش تری در تمرینان حاضر شوند. قرار شد تمرینات به مدت سه روز، یک بار در روز برگزار گردد.

اکبری در پاسخ به این سوال که پس از خط خوردن مسافر، رمضانی و طالبی احتمال اضافه شدن بازیکنان دیگر وجود دارد یا خیر؟ گفت: سه لژیونر دیگر هنوز به اردوها ملحق نشده اند پس از حضور لژیونرها رفته رفته به لیست 18 نفره نزدیک می شویم و حتی ممکن است در آینده به 16 نفر برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1067

به "احتمال کاهش ملی پوشان والیبال به 16 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال کاهش ملی پوشان والیبال به 16 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید