احداث مجتمع آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی زرندی

به گزارش مجله نازلارا، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی کرمان از احداث یک مدرسه 12 کلاسه آموزشی استثنایی با تجهیزات و استاندارد روز برای دانش آموزان استثنایی زرندی اطلاع داد.

احداث مجتمع آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی زرندی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از سومین شورای آموزش و پرورش شهرستان زرند به ریاست علی صادق زاده فرماندار و با حضور عباس صفوی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان، حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش زرند برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه مشارکت های مردمی در زمینه های مختلف بسیار مهم است، شهرستان زرند را پیشرو و زبان زد در همکاری خیرین در امر تعلیم و تربیت در سطح استان کرمان معرفی کرد و گفت: امروز باید سرمایه گذاری برای توسعه سرانه آموزشی و ارتقا سطح آموزش و علمی دانش آموزان، بر سه اصل همکاری و مشارکت حاکمیت، والدین و صنایع منطقه متمرکز گردد.

او با بیان اینکه شهرستان زرند با 5 مدرسه برای بیش از 220 دانش آموز استثنایی، از فقدان یک مجتمع اموزشی استاندار و جامع برای دانش آموزان با احتیاج های ویژه رنج میبرد، از دستور کار قرار دریافت احداث یک باب مدرسه 12 کلاسه آموزشی استثنایی با دیده شدن تمامی امکانات و تجهیزات با استاندارد روز برای دانش آموزان استثنایی زرندی اطلاع داد.

صفوی با اشاره به اینکه باید بسته به نوع احتیاج دانش آموز استثنایی، استانداردسازی فضای آموزشی و فعالیت های تعلیم و تربیت صورت گیرد، بیان داشت: با یاری مردم و خیرین محترم در فراهم کردن یک سوم از احتیاج بودجه ای آغاز بکار احداث این مدرسه و آماده بودن سهم دو سومی دولت در ادامه کار احداث مدرسه، شاهد بهره برداری از این مجتمع اموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی زرندی در آینده خواهیم بود.

در ادامه جلسه فرماندار زرند با تاکید بر استفاده حداکثری از فرصت پیش آمده در برابر تهدید بیماری کویید 19 برای برگزاری آموزش های مجازی و گسترش حضور و فعالیت مدیران، معلمان، دانش آموزان و اولیا در پیغام رسان شاد تاکید نمود.

او سیاست کلی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را بر عدم اجرای محدودیت های صنفی، فرهنگی، آموزشی و ترافیکی دانست، چنانکه سابقه نشان داده است تعطیلی ها و اجرای محدودیت ها مثمر ثمر و قابل توجه در برابر شیوع کرونا نبوده است.

صادق زاده با اشاره به شرایط موجود مالی کشور و جامعه، و تاکید بر همزبانی، همدلی و همکاری مردم و مسئولین جهت عبور از شرایط بوجود آمده، بیان داشت: امروز ما شاهد صبوری و از خود گذشتگی ملت فهیم و بصیر در برابر مسائل مالی هستیم که باید قدردان آنان باشیم.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان زرند با بیان اینکه در آینده ای نزدیک و با توجه به تصمیمات ستاد ملی و استانی، شاهد بازگشایی مدارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهیم بود، خواهان توجه ویژه اعضای این شورا به اجرای کامل پروژه مهر با اولویت و در نظر دریافت موازین بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس شد.

فرماندار زرند با بیان اینکه جلسات این شورا از مهمترین جلسات در هر شهرستان است که باید همه اعضای اصلی در آن حضور پر رنگ و تأثیرگذار داشته باشند، بر رعایت نصب و تجهیز سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد در مدارس شهرستان قبل از بازگشایی تأکید کرد.

صادق زاده توضیح داد: تمامی دستگاه های اجرایی و خدمت رسان موظف به همکاری با شورای آموزش و پرورش و بحث تعلیم و تربیت شهرستان می باشند و هرگونه قطعی آب، برق و گاز مدارس به دلیل بدهی توسط ادارات خدمت رسان قابل پذیرش نیست و شرکت های مربوطه باید با اجرای راه چاره اصولی، همکاری و هماهنگی قبلی از این عمل پرهیز نمایند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 566

به "احداث مجتمع آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی زرندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث مجتمع آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی زرندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید