استقلال جانشین محمد محبی را پیدا کرد ، نامه رسمی برای جذب بازیکن لیگ برتری

به گزارش مجله نازلارا، در شرایطی که استقلال توانسته است برای تقویت بخش تهاجمی خود مهرداد محمدی را به خدمت بگیرد، به دلیل شرایط نامشخص قایدی و محبی، این تیم در پی بررسی دیگر گزینه های موجود در بازار است.

استقلال جانشین محمد محبی را پیدا کرد ، نامه رسمی برای جذب بازیکن لیگ برتری

به گزارش خبرنگاران به نظر می رسد که راه استقلال و محمد محبی برای فصل آینده از هم جدا شده است. با مخالفت های سانتاکلارا برای انتقال دائمی این بازیکن به تیم نکونام، او فصل بعد را در تیم دیگری توپ می زند و آبی ها نیز در پی جذب یک جانشین مناسب برای ستاره بوشهری هستند.

در شرایطی که استقلال توانسته است برای تقویت بخش تهاجمی خود مهرداد محمدی را به خدمت بگیرد، به دلیل شرایط نامشخص قایدی و محبی، این تیم در پی بررسی دیگر گزینه های موجود در بازار است و به همین دلیل هافبک تهاجمی و جوان ذوب آهن، مدنظر آبی هاست.

محمدحسین اسلامی یکی از بازیکنان جوان لیگ برتر است که دو سال قبل و در لیگ بیست و یکم با نظر مهدی تارتار از امیدهای ذوب آهن به بزرگسالان آمد و توانست نمایش های خوبی داشته باشد و برای خود نامی دست و پا کند.

این بازیکن 22 ساله فصل قبل در 29 دیدار برای ذوب آهن به میدان رفت که حاصل آن سه گل و یک پاس گل بود. او با ذوب آهن قرارداد دارد و همین مسئله سبب شد تا استقلال برای جذب او با تیم اصفهانی وارد مذاکره شود.

آبی ها که چند روز پیش با ارسال نامه ای به ذوب آهن خواهان جذب اسلامی شده بودند، حالا جدی تر از قبل خواهان جذب این بازیکن هستند و باید دید که آیا طرفین در نهایت به توافق دست خواهند یافت یا خیر.

پست اصلی اسلامی بازی به عنوان هافبک تهاجمی است اما در ذوب آهن نیز توانسته است در پست وینگر بازی کند و در صورت جدایی قطعی محبی، از گزینه های اصلی استقلال برای حضور در بخش هجومی تیم نکونام است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 تیر 1402 بروزرسانی: 14 تیر 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1701

به "استقلال جانشین محمد محبی را پیدا کرد ، نامه رسمی برای جذب بازیکن لیگ برتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال جانشین محمد محبی را پیدا کرد ، نامه رسمی برای جذب بازیکن لیگ برتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید