افزایش شانس استقلال برای جذب مهدی قایدی

به گزارش مجله نازلارا، روزنامه امارات الیوم از خروج نام مهدی قایدی از لیست بازیکنان خارجی شباب الاهلی اطلاع داد.

افزایش شانس استقلال برای جذب مهدی قایدی

پس از اینکه وینگر ایرانی شباب الاهلی تیمش را در سفر به کشور صربستان و برگزاری اردوی پیش فصل همراهی نکرد، اخبار مربوط به جدایی او و شایعات درباره مقصد بعدی این بازیکن افزایش یافت.

در روز های اخیر نیز اخباری درباره افزایش شانس استقلال برای جذب این بازیکن منتشر شد و گفته می گردد که مدیران باشگاه در حال پیش بردن مذاکرات با مدیران شباب الاهلی هستند تا زمینه را برای بازگشت قایدی فراهم نمایند.

طبق قانون لیگ امارات، هر تیم می تواند 5 بازیکن خارجی بزرگسال را در فهرست نفرات خود به ثبت برساند که پس از استخدام عمر خریبین، عملا جدایی قایدی از شباب الاهلی قطعی شد و این بازیکن در پی انتخاب تیم نو خود است.

در همین رابطه روزنامه امارت الیوم به آنالیز خرید نو شوالیه های سرخ پرداخت و در بخشی از این گزارش نوشت که اکنون خارجی های شباب الاهلی شامل عمر خریبین سوری، احمد نوراللهی ایرانی، فدریکو کارتابیا آرژانتینی و عزیز جانیف ازبکستانی خواهند بود.

پس از جدایی توماس اولسن، به نظر می رسد که لئوناردو ژاردیم در پی انتخاب یک مهاجم خارجی برای تیمش است تا فهرست 5 نفره بازیکنان خارجی بزرگسال او پر شوند و بدین ترتیب قایدی نیز در فهرست خروج تیم قرار خواهد گرفت.

باید دید در روز های آینده این بازیکن بوشهری چه تیمی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب می نماید. شباب الاهلی قصد ندارد این بازیکن را به تیم های اماراتی قرض دهد و اکنون شانس استقلال برای جذب این بازیکن بیشتر است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1549

به "افزایش شانس استقلال برای جذب مهدی قایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شانس استقلال برای جذب مهدی قایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید