اعتراضات گسترده در فیلادلفیا پس از قتل یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا

به گزارش مجله نازلارا، خیابان های شهر فیلادلفیای آمریکا دوشنبه شب صحنه اعتراضاتی گسترده در مخالفت با قتل یک سیاهپوست توسط مأموران پلیس بوده است.

اعتراضات گسترده در فیلادلفیا پس از قتل یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، اعتراضات گسترده در شهر فیلادلفیا دوشنبه شب پس از آن شروع شد که مأموران پلیس به سوی یک شهروند سیاهپوست شلیک کردند و وی را به قتل رساندند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، مأموران پلیس گفته اند که این فرد سیاهپوست مسلح به یک چاقو بوده است. اعتراضات فیلادلفیا منجر به زخمی شدن حداقل 4 مأمور پلیس شده است.

این تازه ترین اعتراضات در آمریکا علیه نژادپرستی و رفتارهای خشونت آمیز و وحشیانه پلیس است. شهرهای مختلف آمریکا طی ماه های اخیر و پس از قتل جورج فلوید صحنه اعتراضات گسترده علیه خشونت و وحشیگری پلیس بوده است.

شبکه ان بی سی گزارش داده است که اعتراضات مردمی در مقابل اداره پلیس فیلادلفیا در نهایت به خشونت کشیده شد و 4 مأمور پلیس زخمی به بیمارستان منتقل شدند.

تصاویر منتشرشده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که یک فرد سیاهپوست 27ساله به نام والتر والاس به سوی 2 مأمور پلیس در حال حرکت است و آنها اسلحه های خود را به سوی او گرفته اند و هشدار می دهند که چاقویش را کنار بگذارد.

شهردار و رئیس اداره پلیس فیلادلفیا اعلام کردند که تحقیقات درباره این حادثه شروع شده است. مأموران پلیسی که نقشی مستقیم در این تیراندازی داشته اند، تحت بازپرسی قرار می گیرند.

این فیلم نشان می دهد هر دو مأمور پلیس چندین گلوله به سوی این مرد سیاهپوست شلیک می نمایند.

گروه های حقوق بشری در آمریکا خواهان قطع منابع اقتصادی پلیس شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 726

به "اعتراضات گسترده در فیلادلفیا پس از قتل یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات گسترده در فیلادلفیا پس از قتل یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید