افتتاح و کلنگ زنی 30 پروژه در بناب همزمان با دهه فجر

به گزارش مجله نازلارا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی فرماندار بناب از افتتاح و کلنگ زنی 30 پروژه با اعتبار 150 میلیارد ریال در ایام مبارکه دهه فجر در این شهرستان اطلاع داد.

افتتاح و کلنگ زنی 30 پروژه در بناب همزمان با دهه فجر

امین رفیعی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اضافه کرد: ماموریت ما عمل به تکلیف دینی و انقلابی و محقق کردن بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به طرح های عمرانی شهرستان اضافه کرد: در ایام دهه فجر 30 طرح عمرانی شامل طرح های بخش دولتی و بخش خصوصی افتتاح یا کلنگ زنی می گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گفت: لیست نهایی کاندیداهای معین صلاحیت شده شهرستان بناب با اضافه شدن یک نفر به لیست قبلی، در مجموع شش نفر است؛ البته تا خاتمه هفته جاری با توجه به زمان جابجایی انتخاباتی می توان شاهد اضافه شدن کاندیدهای جدید به لیست نهایی شهرستان بود.

رفیعی با اشاره به اعلام جزئیات و نحوه تبلیغ کاندیدها در ایام تبلیغات اضافه کرد: تبلیغات زود هنگام کاندیدها خلاف قانون بوده و زمان قانونی تبلیغات از 23 بهمن آغاز و تا 24 ساعت مانده به آغاز رای گیری خواهد بود.

وی اضافه کرد: در راستای حراست از رای مردم و انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان برای اولین بار قرارگاه اطلاعاتی جهت رصد تخلفات انتخاباتی در محل فرمانداری بناب تشکیل شده است و تمام رفتارهای کاندیدها و هواداران آن ها در این قرارگاه آنالیز و با تمامی تخلفات به ویژه خرید و فروش رای مطابق قانون برخورد جدی می گردد.

وی با بیان این که روز دوم اسفند 112 صندوق رای گیری در سطح شهرستان مستقر خواهد شد، گفت: قرارگاه های اطلاعاتی شامل نیروهای نظامی، اطلاعاتی و هیات اجرایی در سطح شهرستان به آنالیز و نظارت بر صندق های رای و برخورد قانونی با تخلفات انتخابات خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 250

به "افتتاح و کلنگ زنی 30 پروژه در بناب همزمان با دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی 30 پروژه در بناب همزمان با دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید