پیشنهادات اروپایی و قطری برای قایدی، استقلال به جدایی رضایت می دهد؟

به گزارش مجله نازلارا، مهاجم ملی پوش تیم استقلال تهران مورد توجه باشگاه های اروپایی و آسیایی قرار گرفته است و برای جدایی به رضایت باشگاه احتیاج دارد.

پیشنهادات اروپایی و قطری برای قایدی، استقلال به جدایی رضایت می دهد؟

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سفر ناگهانی مهدی قایدی به دوبی باعث شد تا حدس ها درباره ترانسفر شدن این بازیکن به لیگ های خارجی دوباره قوت بگیرد. در این رابطه خبر می رسد که ستاره ملی پوش استقلال از تیم های اروپایی و قطری پیشنهاد جدی دارد. از هلند، پرتغال و بلژیک پیشنهاداتی برای این بازیکن 22 ساله رسیده و علاوه بر آن از قطر هم پیشنهادات جدی وجود دارد. البته ازآنجا که تیم های اروپایی برای بازیکنان جوان آسیایی پول زیادی هزینه نمی نمایند، پیش بینی می گردد، در برترین حالت حداکثر دریافتی قایدی در صورت رفتن به اروپا یک میلیون یورو خواهد بود.

در نقطه مقابل قطری ها برای این بازیکن ملی پوش بودجه خوبی کنار گذاشته اند و گفته می گردد که ممکن است تا 3 میلیون دلار هم برای خرید قایدی پول بدهند. هرچند قایدی هنوز 2 فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و برای جدایی از جمع آبی ها باید رضایت نامه بگیرد.

قایدی در این فصل کوشش کرد تا برای ترانسفر شدن بندی در قراردادش گنجانده گردد که با توجه به آن بتواند درازای پرداخت مبلغی در حدود 300 تا 400 هزار دلار به تیم های خارجی برود، اما درنهایت باشگاه زیربار چنین درخواستی نرفت و فقط مبلغ قرارداد این بازیکن افزایش پیدا کرد. باشگاه استقلال با توجه به مسائل اقتصادی که دارد با فروش قایدی می تواند مبلغ خوبی در حدود 30 تا 40 میلیارد تومان عایدیزایی کند و همین موضوع هم باعث شده تا شایعه فروش او در جابجایی تابستانی بیشتر از همواره مطرح باشد.

از سوی دیگر گفته می گردد که فرهاد مجیدی برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان و بازی با الهلال روی قایدی حساب بازنموده است و نمی خواهد ستاره اول تیمش را قبل از این بازی حساس از دست بدهد. به نظر می رسد که با توجه به مسائل عدیده اقتصادی باشگاه استقلال چاره ای جز فروش یکی دو نفر از ستاره هایش را ندارد.

البته استقلالی ها از طرف دیگر منتظر رسیدن پول ترانسفر شدن صیادمنش از فنرباغچه به زویا اوکراین هستند. غیرازاین استقلالی ها با توجه به پیش خور کردن بخشی از پول اسپانسر چاره و راه دیگری برای عایدیزایی کلان ندارند. قایدی باید بین فوتبال اروپا و عایدی کمتر یا فوتبال قطر و عایدی بیشتری یکی را انتخاب کند. هرچند در این میان باشگاه استقلال تصمیم گیرنده اصلی است. در این شرایط بعید به نظر می رسد که آبی ها در فصل آینده قایدی را داشته باشند یا بیش از نیم فصل در جمع آبی پوشان باقی بماند.

روز گذشته در همین رابطه موضع رسمی باشگاه استقلال درخصوص ترانسفر شدن مهدی قایدی تعیین شد. احمد مددی که در جمع خبرنگاران درباره شرایط این باشگاه صحبت می کرد در رابطه با آینده مهدی قایدی هم گفت که او پسر استقلال است و طبق قراردادی که دارد در این تیم ماندنی است و به هیچ تیم دیگری نمی رود. صحبت های مددی برای هواداران دلگرم نماینده بود و قایدی هم پس از بازی با پدیده اعلام نموده بود که تمایل دارد در استقلال بماند و باشگاه در خصوص پیشنهاداتش تصمیم گیری خواهد نمود. با توجه به عملکرد او در مقدماتی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا در نهایت باید دید او در انتهای فصل چه تصمیمی با وجود پیشنهادات درمورد آینده اش می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1192

به "پیشنهادات اروپایی و قطری برای قایدی، استقلال به جدایی رضایت می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادات اروپایی و قطری برای قایدی، استقلال به جدایی رضایت می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید