انتقال قایدی به امارات منتفی می گردد؟

به گزارش مجله نازلارا، باشگاه شباب الاهلی و استقلال هنوز بر سر مبلغ رضایت نامه مهدی قایدی به توافق نرسیده اند.

انتقال قایدی به امارات منتفی می گردد؟

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین؛در حالی که طی روزهای گذشته رسانه های اماراتی خبر از قطعی شدن انتقال مهدی قایدی به شباب الاهلی داده بودند، به نظر می رسد این انتقال هنوز قطعی نشده است.

شبکه تلویزیونی ابوظبی چند روز پیش خبر از انتقال احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس به شباب داد و بعد از چند ساعت آن انتقال رسمی شد. این شبکه شب گذشته این خبر را درباره مهاجم استقلال تکرار کرد اما به نظر می رسد دو باشگاه هنوز بر سر مبلغ رضایت نامه قایدی به توافق کامل نرسیده اند و اگر الاهلی نتواند رقم مد نظر آبی پوشان را پرداخت کند، این انتقال منتفی می گردد. استقلالی ها علاوه بر مبلغ فوق، خواهان جدایی قایدی پس از ملاقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال شده اند تا بتوانند در برابر این حریف قدرتمند هم از ستاره خود بهره ببرند.

علاوه بر فرهاد مجیدی که مخالف سرسخت از دست دادن مهاجم کلیدی تیمش است، اعضای هیئت مدیره استقلال هم مخالف جدایی قایدی با رقم پیشنهادی شباب هستند. آن ها رقمی بیش از 2 میلیون دلار را برای جدایی قایدی طلب نموده اند تا از فروش او بتوانند بخشی از بدهی های سنگین خود را تسویه نمایند که باشگاه اماراتی حاضر به پرداخت این مبلغ نشده است.

خبرهای رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که اگر این توافق تا امشب صورت نگیرد و شباب مبلغ مورد نظر آن ها را پرداخت نکند، پرونده انتقال قایدی به امارات و هم بازی شدنش با احمد نوراللهی بسته خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1201

به "انتقال قایدی به امارات منتفی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال قایدی به امارات منتفی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید