بازیگر جوکر به مأموریت غیرممکن تام کروز اضافه شد

به گزارش مجله نازلارا، شیا ویگهام برای نقش آفرینی در قسمت های هفتم و هشتم مجموعه سینمایی مأموریت غیر ممکن انتخاب شد.

بازیگر جوکر به مأموریت غیرممکن تام کروز اضافه شد

به گزارش خبرنگار به نقل از هالیوود ریپورتر، شیا ویگهام برای انجام یک مأموریت جدید انتخاب شد. او به جمع بازیگران دو فیلم بعدی مأموریت های غیرممکن اضافه شد تا شاهد نقش آفرینی اش در کنار تام کروز باشیم. شیا وینگهام 50 ساله اخیراً در فیلم یک میلیارد دلاری جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس در نقش کارآگاه بازی نموده بود.

تام کروز هم برای ایفای نقش اتان هانت (نقشی که از سال 1996 آن را بازی می نماید) در این فیلم حضور خواهد داشت. ربکا فرگوسن هم نقش قبلی خود را ایفا می نماید. وینگهام علاوه بر جوکر، در سریال های امپراتوری بوردواک و بازگشت به خانه نیز نقش آفرینی نموده است.

بعد از موفقیت فیلم سینمایی ماموریت غیرممکن: فالوت که فروش 761 میلیون دلاری را در گیشه جهانی تجربه کرد، کریستوفر مک کوایر تصمیم گرفت دو قسمت دیگر از این فیلم سینمایی را بسازد. این کارگردان و نویسنده میخواهد تیم قدرتمندی را در کنار تام کروز بیاورد.

مک کوایر پیش از این در سال 2015 فیلم سینمایی ملت سرکش و فالوت را از این مجموعه سینمایی محبوب کارگردانی نموده و هر کدام فروش خوبی را ثبت نموده اند. کمپانی پارامونت زمان اکران فیلم بعدی ماموریت غیرممکن را 23 جولای 2021 (30 تیر 1400) و همچنین تاریخ اکران هشتمین فیلم آن را 5 آگوست 2022 (14 مرداد 1401) اعلام نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 136

به "بازیگر جوکر به مأموریت غیرممکن تام کروز اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر جوکر به مأموریت غیرممکن تام کروز اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید