بحران سوخت، ارتش انگلستان را به حالت آماده باش درآورد

به گزارش مجله نازلارا، بحران سوخت و کمبود بنزین در انگلستان سبب شده است تا دولت خواهان آماده باش ارتش این کشور گردد.

بحران سوخت، ارتش انگلستان را به حالت آماده باش درآورد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بعضی رسانه های انگلیسی، بحران سوخت و کمبود بنزین هر روز در این کشور غوغا به پا می نماید و این بار در پی خالی شدن پمپ بنزین ها و هجوم بسیاری از خودرو ها برای ذخیره سوخت دولت انگلستان خواهان آماده باش ارتش این کشور شده است.

براساس این درخواست ارتش انگلیس بمنظور مقابله با هرگونه ناآرامی احتمالی در پی این بحران به حالت آماده باش درآمده است و از این رو رانندگان تانکر های ارتش این کشور قرار است از امروز (سه شنبه) تحت آموزش های ویژه برای یاری به سوخت رسانی به پمپ های بنزین قرار گیرند.

انگلیس ماه هاست که درگیر بحران کمبود سوخت است و تا به امروز هم نتوانسته برای این مسئله راه کاری پیدا کند.

دولت انگلیس طرحی برای دادن ویزا موقت به رانندگان کامیون خارجی به منظور مقابله با بحران فعلی اعلام نموده است. بر اساس این طرح، از ابتدای ماه آینده به مدت سه ماه به پنج هزار راننده کامیون خارجی اجازه ورود به انگلیس داده خواهد شد. پنج هزار و 500 نفر از کارگران در بخش مرغداری هم می توانند وارد انگلیس شوند.

تصاویر صف های طولانی خودرو ها در پمپ بنزین ها، علاوه بر قفسه های خالی در بعضی از سوپرمارکت ها، فشار ها را بر دولت انگلیس افزایش داده است. دولت این مسائل را نه ناشی از برگزیت بلکه ناشی از شیوع بیماری همه گیر کووید-19 می داند.

برگزیت و کرونا موجب شده است انگلیس با کمبود راننده خودرو های سنگین روبرو گردد در نتیجه فرایند تامین مواد غذایی، سوخت و اقلام دیگر در این کشور با مشکل روبرو شده است.

پیش از این شرکت های بریتیش پترولیوم (BP) و اسو (Esso) تعداد زیادی از پمپ بنزین ها را به دلیل کمبود تانکر های کافی برای انتقال بنزین به پمپ بنزین ها تعطیل کردند.

گرانت شاپس، وزیر حمل و نقل انگلیس روز یکشنبه از هموطنان خود خواست که در خرید بنزین عادی رفتار نمایند، زیرا هیچ کمبودی سوختی در کشور وجود ندارد و دولت در حال حل مسائل سوخت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1264

به "بحران سوخت، ارتش انگلستان را به حالت آماده باش درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران سوخت، ارتش انگلستان را به حالت آماده باش درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید