تامین اعتبار و سرمایه گذاری برای تکمیل 184 طرح و پروژه در خراسان رضوی

به گزارش مجله نازلارا، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی با 28 دستگاه دولتی و حاکمیتی برای تکمیل 184 طرح و پروژه تصمیمات مناسبی اتخاذ شد که هم تامین اعتبار مطلوبی به آن اختصاص یافت و هم سرمایه گذاری بخش خصوصی تقویت شد و هم از محل منابع بانکی تمهیدات لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی به عمل آمد.

تامین اعتبار و سرمایه گذاری برای تکمیل 184 طرح و پروژه در خراسان رضوی

صولت مرتضوی، شامگاه پنجشنبه 11 فروردین در جلسه شورای اداری خراسان رضوی که در سالن صداوسیمای استان برگزار شده بود، اظهار کرد: دولت در سال 1400، 17 سفر برنامه ریزی شده به اقصی نقاط کشور داشت که سه سفر هم به منطقه ها زلزله زده کرمان و ... صورت گرفت. در این راستا اقدامات بسکمک اجرا شده، تا جایی که به شرایط 2075 طرح در این استان ها رسیدگی شده است. تعهدات دولت از محل منابع عمومی در سال 1400 بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان بود که با آخرین گزارش ارائه شده، حدود 110 درصد محقق شده است.

وی افزود: علاوه بر مصوبات سفرهای استانی، رئیس جمهور در این سفرها دستورات ویژه ای صادر کرده است که در طول تصدی دولت در سال 1400 حدود 190 فقره دستور بوده است که از این تعداد 160 مورد رسیدگی و به نتیجه رسیده است و مابقی در دست پیگیری است. مهمترین دستورات رئیس جمهور درحوزه آزادسازی و فعال سازی واحدهای تولیدی و احیای تالاب ها و رسیدگی به شرایط رودها و احداث مسکن و رفع مسائل تولید و تامین نهاده ها و بازارچه های مرزی، نظام تعرفه گذاری خدمات پرستاری و... بوده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در این سفر اخیر کار کارشناسی بسیار مطلوبی در سطح استان و ملی انجام شد و تصمیمات بسیار مبارکی در راستای برون رفت از مسائل و همچنین تدوین برنامه توسعه استان به منصه ظهور رسید. در این سفر با 28 دستگاه دولتی و حاکمیتی برای تکمیل 184 طرح و پروژه تصمیمات مناسبی اتخاذ شد که هم تامین اعتبار مطلوبی از آن به عمل آمد و هم سرمایه گذاری بخش خصوصی تقویت شد و هم از محل منابع بانکی تمهیدات لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی به عمل آمد. در بخش صنعت و رفع مسائل حاشیه نشینی و کمک به توسعه راه آهن شهری و راه های مواصلاتی استان تصمیمات مطلوبی اتخاذ شد که ابلاغ می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1489

به "تامین اعتبار و سرمایه گذاری برای تکمیل 184 طرح و پروژه در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین اعتبار و سرمایه گذاری برای تکمیل 184 طرح و پروژه در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید