تخصیص بیش از 9 هزار تن نهاده دامی به چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله نازلارا، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از تخصیص 9 هزار و 945 تن نهاده دامی به استان اطلاع داد.

تخصیص بیش از 9 هزار تن نهاده دامی به چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از شهرکرد، نعمت الله نوروزی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در نشست کمیته راهبری توزیع نهاده های دامی با اشاره به شرایط خشکسالی و لزوم تامین سریع نهاده های دامی گفت: چهار هزار و 517 تن ذرت، 721 تن کنجاله سویا وچهار هزار و 704 تن جو به استان اختصاص داده شد.

او اضافه نمود: سهمیه براساس جمعیت دامی استان و متناسب با سامانه بازارگاه تخصیص داده شده است سهمیه مذکور مختصص واحد های پروار بندی، واحد های پرورش دام سبک و داشتی و سایر دام های سنگین به از واحد های پرورش گاو شیری می باشد.

بیشتر بخوانید

نوروزی افزود: سهمیه تخصیصی در بین کارخانجات خوراک دام استان واجد شرایط در سامانه بازرگاه توزیع می گردد.

او، در راستای نظارت بر عملکرد کارخانجات خوراک دام در استان رصد و پایش خوراک فراوری شده (از نظر کمی، کیفی و قیمت عرضه) به وسیله کارشناسان این سازمان انجام می گردد.

نوروزی گفت: به ازای هر راس دام موجود در واحد های دام سبک روزانه 300 گرم و در واحد های پرورش دام سنگین (به غیر از واحد های پرورش دام گاو شیری صنعتی) 3.5 کیلوگرم خوراک آماده توزیع می گردد.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1302

به "تخصیص بیش از 9 هزار تن نهاده دامی به چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص بیش از 9 هزار تن نهاده دامی به چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید