ترخیص مصدومان آتش سوزی مدرسه در همدان

به گزارش مجله نازلارا، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: خوشبختانه در آتش سوزی مدرسه همدان هیچ تلفات جانی نداشتیم و همه مصدومان مرخص شدند.

ترخیص مصدومان آتش سوزی مدرسه در همدان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا بدون ایلتس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

محمدپورداود، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در گفت و گو با خبرنگار از گفت: صبح دیروز آتش سوزی در دبیرستان دخترانه نور شهرک فرهنگیان همدان داشتیم که علت آن افتادن شمع بر روی پارچه های تزیینی در راهروی مدرسه بود.

او اضافه نمود: با آموزش هایی که مدیران، معلمان و دانش آموزان در مدارس داده بودیم تا پیش از رسیدن خودرو های آتش نشانی و اورژانس بیشتر آتش مهار شده بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان اضافه نمود: با یاری نیرو های آتش نشانی آتش مهار شد و و 7 نفر که در محل حادثه دچار آسیب دیدگی شده بودند با اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند که تنها یک معلم و یک دانش آموز در بیمارستان برای بخیه دست بستری و بقیه سرپایی مداوا شدند.

او اضافه نمود: این افراد با شکستن شیشه باعث شدند هوای تازه وارد سالن گردد و بوی دود باعث خفگی بقیه نگردد.

پورداود با تکذیب شایعات در بعضی رسانه ها و فضای مجازی در مورد آسیب دیدن افراد بیشتر و بد حال بودن بعضی از آن ها ادامه داد: امروز این دو نفر هم از بیمارستان ترخیص شدند.

ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 234

به "ترخیص مصدومان آتش سوزی مدرسه در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترخیص مصدومان آتش سوزی مدرسه در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید