(تصاویر) سیل در کریمه

به گزارش مجله نازلارا، جاری شدن سیل در منطقه یالتا در شبه جزیره کریمه در ساحل دریای سیاه باعث مصدوم شدن 18 نفر و مفقود شدن دو نفر و کشته شدن یک تن شد.

(تصاویر) سیل در کریمه

به گزارش خبرنگاران، یانینا پاولنکو شهردار شهر یالتا روز شنبه در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت: تعداد مصدومان سیل در یالتا به 18 نفر و مفقودان به دو نفر افزایش یافت و یک نفر هم کشته شد. وی اضافه کرد: جستجوی افراد مفقود شده از هوا و زمین ادامه دارد.

شبه جزیره کریمه از سال 2014 با خروج یک جانبه از قلمرو اوکراین با برگزاری همه پرسی اعلام استقلال کرد و با امضای قراردادی به روسیه ملحق شد و تحت کنترل این کشور نهاده شد.

به گفته شهردار یالتا، ده ها ساختمان مسکونی و عمومی در منطقه یالتا دچار آب گرفتگی شده است و کوشش های امدادرسانی برای ساکنان این منطقه جریان دارد.

وی اعلام کرد که دیوار بعضی از خانه ها فرو ریخته و به چند ساختمان هم آسیب هایی وارد آمده و شهرداری یالتا برای تخلیه ساکنان بخش هایی از شهر آماده شده است.

باران های سیل آسا از دو روز پیش در منطقه ها جنوب شبه جزیره کریمه جریان دارد و در بعضی منطقه ها باران به مقدار میانگین سه ماه باران منطقه است.

به گزارش شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه، چنین بارش شدید سیل در یالتا در یکصد سال اخیر بی سابقه بوده و صد ها تن از بعضی منطقه ها شهر تخلیه شده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1141

به "(تصاویر) سیل در کریمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) سیل در کریمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید