تصویب قرارداد اجرای پروژه دیوار گذاری زیرگذر عماریاسر نیشابور

به گزارش مجله نازلارا، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور در دهمین جلسه مجلس شهری از تصویب قرارداد اجرای پروژه دیوار گذاری زیرگذر عماریاسر انجام شد.

تصویب قرارداد اجرای پروژه دیوار گذاری زیرگذر عماریاسر نیشابور

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه اظهارکرد: تکمیل پروژه عمار یاسر جزو اولویت های شورای اسلامی شهر و شهرداری می باشد، به همین منظور و طی بازدیدها و جلسات کارشناسی لازمی که در محل پروژه و در کمیسیون های تخصصی شورا برگزار گشت، نسبت به انجام مراحل قانونی عقد قراردادها و اجرای به موقع پروژه تاکید شد.

احمد همت آبادی اضافه کرد: در راستای مکانیزه شدن خدمات شهری و جمع آوری زباله در منطقه ها شهری، شورای اسلامی شهر با تامین اعتبار، جهت خرید باکس های گالوانیزه زباله موافقت نموده و مقرر گشت پس از آنالیز و کارشناسی های لازم، شهرداری نسبت به خرید تعداد مورد احتیاج این باکس ها اقدام نماید.

وی اعلام نمود: مصوبه دیگری که در دهمین جلسه رسمی مجلس شهری مطرح و به تصویب رسید، طرح تحول سازمانی شهرداری نیشابور بود که در راستای تحقق نقشه راه نوسازی و تحول در مدیریت و نظام اداری شهرداری ها می باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهرنیشابور با اشاره به ابلاغیه سال 1393 توضیح داد: هدف از این طرح، اصلاح و ارتقاء نظامات درون سازمانی، که نهایتاً منجر به ارتقاء کارنمودهای شهرداری و بهبود سطح خدمت رسانی به شهروندان خواهد شد، می باشد.

وی بعلاوه در انتها از آنالیز و تصویب لایحه پیشنهادی شهرداری، در مورد مدیریت و ساماندهی سگهای بلاصاحب اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1351

به "تصویب قرارداد اجرای پروژه دیوار گذاری زیرگذر عماریاسر نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب قرارداد اجرای پروژه دیوار گذاری زیرگذر عماریاسر نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید