تکمیل پروژه بهسازی فلکه اول و دوم خزانه در اردیبشهت 99

به گزارش مجله نازلارا، شهردار ناحیه 3 منطقه 16 تهران از برنامه ریزی مدیریت شهری برای تکمیل 6 ماه پروژه بهسازی فلکه اول و دوم خزانه در اردبیشهت 99 اطلاع داد.

تکمیل پروژه بهسازی فلکه اول و دوم خزانه در اردیبشهت 99

هادی ملازاده شهردار ناحیه 3 منطقه 16 در گفت وگو با خبرنگار ،در تشریح جزئیات طرح ساماندهی فلکه اول و دوم خزانه گفت: طرح ساماندهی فلکه اول و دوم خزانه با همکاری سازمان نوسازی شهردار تهران انجام و اعتبار آن از سوی این نهاد تأمین می گردد.

شهردار ناحیه 3 منطقه 16 در تشریح جزئیات این طرح (ساماندهی فلکه اول و دوم خزانه) اضافه نمود: پیاده راه سازی، ایجاد پایه چراغ جهت روشنایی، جای گذاری نیمکت، تعبیه سطل زباله و مرمت آبنما از اقدام هایی است که در فلکه دوم خزانه انجام می گردد.

ملازاده با تأکید بر اهمیت ساماندهی فلکه دوم خزانه اعلام کرد: به دلیل قرارگیری بیمارستان در محدوده فلکه دوم خزانه محلی پر تردد است که با عنوان قلب خزانه شناخته می گردد.

فلکه های اول و دوم خزانه بهسازی می شوند

او ادامه داد: یکی از اقدام های مدیریت شهری در فلکه دوم خزانه تعریض پیاده راه از 3 به 7 متر است که این اقدام موجب می گردد فضای در دسترس شهروندان بیشتر و محیط برای پارک خودرو کاهش پیدا کند.

شهردار ناحیه 3 منطقه 16 در تشریح دیگر اقدام ها در فلکه اول خزانه اعلام کرد : در محدوده میدان فلکه اول خزانه اقدامی به جزء تعریض پیاده راه انجام نمی گردد و ما در نظر داریم در ادامه با ایجاد فضای سبز پاتوق محله ای در محدوده برای شهروندان ایجاد کنیم.

ملازاده در پاسخ به این سوال که اجرای طرح ساماندهی فلکه اول و دوم خزانه در چه بازه زمانی انجام می گردد، گفت: پیش بینی مدیریت شهری اتمام این پروژه در بازه زمانی 6 ماهه است و امیدواریم بتوانیم در 3 ماهه نخست سال 99 پروژه ساماندهی فلکه اول و دوم خزانه را تکمیل کنیم.

او در پاسخ به این سوال که بودجه تخصیصی برای اجرای طرح ساماندهی فلکه اول و دوم خزانه چه مبلغی است ، اعلام کرد: رقمی بالغ بر 4 میلیارد تومان جهت ساماندهی این دو فلکه در نظر گرفته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 114

به "تکمیل پروژه بهسازی فلکه اول و دوم خزانه در اردیبشهت 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه بهسازی فلکه اول و دوم خزانه در اردیبشهت 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید