تیم ملی زیر 23 سال نماینده ایران در قهرمانی مردان آسیا

به گزارش مجله نازلارا، بر اساس تصمیم فدراسیون والیبال، تیم ملی زیر 23 سال به عنوان نماینده ایران در قهرمانی مردان آسیا انتخاب شد.

تیم ملی زیر 23 سال نماینده ایران در قهرمانی مردان آسیا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از دوم تا دهم مردادماه امسال در شهر سورابایا کشور اندونزی برگزار می گردد.

بر اساس تصمیم فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان با راهنمایی خوان سیچلو به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها حضور پیدا می نماید.

ایران، پانزده بار در رقابت های قهرمانی مردان آسیا حضور داشته و توانسته در سال های 2011 و 2013 به مقام قهرمانی آسیا دست یافت و در سال های 1997 و 2009 نیز مدال های نقره و برنز این رقابت ها را کسب کرد. همچنین تیم ملی ب ایران نیز در سال 2015 نایب قهرمان آسیا شد.

از آن جایی که تیم زیر 23 سال ایران خود را برای حضور در رقابت ها قهرمانی دنیا آماده می نماید، شرکت در رقابت های قهرمانی مردان آسیا میدان تدارکاتی بسیار خوبی برای این تیم خواهد بود.

مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای زیر 23 سال دنیا 27 مرداد تا 5 شهریورماه، به میزبانی مصر برگزار می گردد. ایران به عنوان قهرمان آسیا در این رقابت ها نیز حضور پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 130

به "تیم ملی زیر 23 سال نماینده ایران در قهرمانی مردان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی زیر 23 سال نماینده ایران در قهرمانی مردان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید