جزئیات رونمایی سامسونگ از مانیتور نو و جالب اش

به گزارش مجله نازلارا، مانیتور تازه سامسونگ دارای پنل 27 اینچ 5K (معادل 5٬120 در 2٬880 پیکسل) است.

جزئیات رونمایی سامسونگ از مانیتور نو و جالب اش

سامسونگ در سال 2023 افزون بر محصولات سری Odyssey و Smart Monitor میخواهد مانیتور دیگری روانه بازار کند که رقیب مستقیم مانیتور های 5 K اپل و ال جی است.

نوترین مانیتور کره ای ها Samsung ViewFinity S 9 نام دارد و به پنل 27 اینچ 5 K (معادل 5٬120 در 2٬880 پیکسل) مجهز است و رنگ ها را با دقت زیاد به نمایش درمی آورد.

بنا به گزارش سامسونگ، پنل IPS این مانیتور ظاهر مات دارد و 99 درصد از فضای رنگی گسترده DCI-P 3 را پوشش می دهد.

مانیتور نو سامسونگ به تنوع زیادی از درگاه ها شامل HDMI و Thunderbolt 4 و USB-C و DisplayPort مجهز است.

این مانیتور می تواند لپ تاپ ها را با توان حداکثر 96 وات شارژ کند. طراحی هیجان انگیز و بدنه فلزی S 9 تا حدی ما را یاد Apple Studio Display و مانیتور های پرچم دار OLED ال جی می اندازد.

تعیین نیست که مانیتور نو سامسونگ از تکنیک نوردهی موضعی نیز پشتیبانی می نماید یا خیر. به احتمال زیاد ViewFinity S 9 نمی تواند از نوردهی موضعی پشتیبانی کند.

بدین ترتیب، انتظار نداریم که این مانیتور در زمینه نمایش رنگ های مشکی و کنتراست در حد و مقدار مانیتور های مینی LED و OLED عمل کند.

سامسونگ می گوید مانیتور ViewFinity S 9 از استاندارد HDR 600 برای بهبود سایه ها و جزئیات تصویر در ناحیه های روشن استفاده می نماید.

مانیتور نو سامسونگ با هدف جلب رضایت تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است؛ اما در کمال تعجب از سیستم عامل Tizen TV بهره می گیرد. بدین ترتیب، کاربر می تواند به اپلیکیشن های استریم فیلم و سریال مثل نتفلیکس دسترسی پیدا کند.

مانیتور نو سامسونگ با وب کم 4 K در دسترس قرار می گیرد که در صورت احتیاج، می توانید آن را به دستگاه متصل کنید. سامسونگ می گوید وب کم نو به شیوه نرم افزاری بزرگ نمایی انجام می دهد و سوژه اصلی را رهگیری می نماید.

سامسونگ برنامه نوی به نام Samsung Smart Calibration معرفی نموده است که روند کالیبره کردن مانیتور را بسیار ساده تر می نماید. کاربر می تواند به وسیله این اپلیکیشن تعادل سفیدی و گاما و تعادل رنگ RBG را اصلاح کند.

این شرکت هنوز قیمت و تاریخ عرضه دقیق ViewFinity S 9 را اعلام ننموده، اما می گوید این مانیتور اوایل سال 2023 عرضه می گردد. مانیتور 27 اینچ Studio Display اپل با قیمت 1٬599 دلار روانه بازار شد.

سامسونگ افز ون بر ViewFinity S 9 مانیتور دیگری به نام SmartMonitor M 80 C معرفی نموده است که تغییرات جزئی درمقایسه با مدل سال قبل تجربه نموده و در رنگ های سفید، صورتی، آبی و سبز دردسترس قرار می گیرد. این مانیتور از SmartThings Hub پشتیبانی می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: فرادید
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1626

به "جزئیات رونمایی سامسونگ از مانیتور نو و جالب اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات رونمایی سامسونگ از مانیتور نو و جالب اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید