گلکسی A23e با طراحی مشابه آیفون SE در راه است

به گزارش مجله نازلارا، به نظر می رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمندی است که ممکن است با آیفون SE اپل اشتباه گرفته گردد. گلکسی A23e با بدنه نسبتاً کوچک و یک دوربین تکی در قاب پشتی، گوشی هوشمند جدیدی از سامسونگ خواهد بود که ظاهراً از طراحی گوشی های هوشمند قدیمی الگو برداری نموده و جک هدفون 3.5 میلی متری نیز دارد. گفته می گردد سامسونگ، گلکسی A23e را با قیمت کمتر از 300 یورو در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

گلکسی A23e با طراحی مشابه آیفون SE در راه است

از نظر ظاهری، گلکسی A23e شبیه گلکسی A22 است، البته فقط در پنل جلویی. به دلایلی سامسونگ از یک سنسور دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند استفاده نموده و دیگر شاهد سه یا چهار دوربینی نیستیم که این شرکت معمولاً در گوشی های هوشمند میان رده خود مانند گلکسی A23 قرار داده است.

بعلاوه برخلاف دیگر گوشی های سری A، سامسونگ دوربین تکی گلکسی A23e و فلاش LED آن را به وسیله ماژول دوربین بزرگی محصور ننموده است. در عوض، این گوشی هوشمند تازه غول فناوری کره ای ما را بیشتر به یاد طراحی آیفون SE 2022 می اندازد که از آیفون 6 الگوبرداری شده است. طبق گزارش افشاگران، گلکسی A23e مجهز به نمایشگر 5.8 اینچی است که آن را به طور قابل توجهی از لحاظ سایز نمایشگر پایین تر از گوشی هایی نظیر گلکسی A22 یا A22 5G قرار خواهد داد.

ظاهراً شایعه شده که گلکسی A23e دارای ابعادی 149.8 در 70.7 در 8.9 میلی متری است که بسیار نزدیک به ابعاد آیفون 13 و بزرگ تر از آیفون SE 2022 خواهد بود. برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که آیفون SE 2022 مجهز به نمایشگر 4.7 اینچی است که ابعاد آن نیز 67.3 در 7.3 در 138.4 میلی متر است. رندرهای منتشر شده بعلاوه نشان می دهند که این گوشی هوشمند از سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور و دکمه کم و زیاد کردن صدا در سمت راست بدنه خود بهره می برد.

حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی در قسمت بالایی پنل جلویی تعبیه شده و حاشیه های نسبتاً زیادی اطراف نمایشگر این گوشی دیده می گردد که با توجه به مالی بودن آن، کاملاً منطقی است. در قسمت پایینی این گوشی هوشمند درگاه شارژ USB-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و بلندگو قرار گرفته است. گفته می گردد که گلکسی A23e با قیمتی کمتر از 300 یورو روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد شد. کاربران می توانند از بین رنگ های آبی، مشکی و سفید این گوشی هوشمند دست به انتخاب بزنند.

به گزارش منابع متعدد، سنسور تکی این گوشی هوشمند دقتی 16 مگاپیکسلی دارد. بعلاوه حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خواهد بود که کاربران می توانند از آن در برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

ظاهراً سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون 695 5G به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند مالی استفاده خواهد نمود. این تراشه پردازنده مرکزی هشت هسته ای با حداکثر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتزی و هسته های Kryo 660 دارد. کوالکام می گوید که این تراشه، از اینترنت 5G در دو حالت mmWave و Sub-6GHz پشتیبانی می نماید و عملکرد رندر گرافیکی و سرعت پردازش اطلاعات در این تراشه، به ترتیب تا 30 و 15 درصد قدرتمندتر شده است.

در کنار این پردازنده، ظاهراً 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده که کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه microSD فضای ذخیره سازی این گوشی را تا 512 گیگابایت افزایش دهند. سامسونگ احتمالاً از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند استفاده خواهد نمود. سیستم عامل اندروید 12 نیز به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و با تازهترین رابط کاربری سامسونگ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1553

به "گلکسی A23e با طراحی مشابه آیفون SE در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A23e با طراحی مشابه آیفون SE در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید