خبرنگاران اجرای سیاست های تشویقی و تنبیهی در بخش صنایع اردکان لازم است

به گزارش مجله نازلارا، یزد - خبرنگاران - سرپرست فرمانداری اردکان گفت: اعمال سیاست تشویقی و تنبیهی در مواجهه با شرایط صنایع موجود در این شهرستان لازم است.

خبرنگاران اجرای سیاست های تشویقی و تنبیهی در بخش صنایع اردکان لازم است

به گزارش خبرنگاران مصطفی پوردهقان روز دوشنبه در بازدید از چند واحد صنعتی ضمن اخطار قانونی به چهار واحد افزود: مهم ترین هدف از این پایش ها شناسایی چالش های زیست محیطی و آنالیز راهکارهای کاهش معضلات آلودگی هوا و خاک است.

وی افزود: توسعه صنعتی شهرستان و استقرار تعداد زیادی از واحدها در دشت یزد - اردکان باعث تشدید مسائل زیست محیطی شده و انتظار می رود با حجم صنایع موجود، نظارت کافی از سوی دستگاه های متولی وجود داشته باشد.

سرپرست فرمانداری اردکان یادآور شد: به منظور حراست از محیط زیست در ابعاد انسانی و طبیعی به ویژه حفاظت از خاک و هوا ضروری است برنامه های جدی تری دنبال گردد.

250 واحد صنعتی و 185 واحد معدنی در اردکان فعال است و مرکز شهرستان 105 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال غربی شهر یزد واقع شده است.

اردکان از لحاظ مواد معدنی از شهرستان های غنی استان یزد است، هم اکنون یزد علاوه بر 10 معدن عظیم ملی، حدود 500 معدن عظیم و کوچک دارد که در این واحدها بیش از 12 هزار نفر مشغول کار هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 925

به "خبرنگاران اجرای سیاست های تشویقی و تنبیهی در بخش صنایع اردکان لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای سیاست های تشویقی و تنبیهی در بخش صنایع اردکان لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید