دوره های آینده کتاب رویداد چاپ خواهد شد

به گزارش مجله نازلارا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ مصطفی مؤمنی راد، دبیر مسابقه طراحی یادمان شهدای فاطمیون در خصوص این مسابقه بیان کرد: این برنامه با همکاری بنیاد علوی و شهرداری مشهد تدوین شده که حوزه هنری اجرای آن را برعهده گرفته است. فرایند رایزنی ها برای نصب یادمان های برگزیده از امروز آغاز شده و احتمالا در 3 ماه آینده مقدمات این مسیر طی خواهد شد. در این مسیر با فرد برگزیده وارد مصاحبه می شویم تا موارد جزئی و فنی کار تأیید گردد و مراحل ساخت را آغاز می کنیم. حدود 25 اثر از گروه های مختلف به این مسابقه ارسال شد که از بین آن ها سه اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

دوره های آینده کتاب رویداد چاپ خواهد شد

وی اضافه نمود: بحث یادمان سازی برای شهدای فاطمیون موضوع جدی در حوزه ما است، ما موضوعات دیگری نیز داریم که به آن رسیدگی کنیم ولی یادمان سازی محور اصلی فعالیت است.

معمولا آثار برگزیده در این حوزه به صورت نمایه در سایت ها قرار می گیرد، آثار برگزیده و سایر آثار هم در سایت مرکز معماری و بعلاوه در دیگر سایت های معماری منتشر خواهد شد. احتمالا در این مرحله که اولین مرحله این مسابقات است برنامه خاصی برای چاپ کتاب نداریم؛ اما شاید در سال های آینده با برگزاری چندین دوره از این مسابقات به یک کتاب تدوین شده از چند دوره برسیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1687

به "دوره های آینده کتاب رویداد چاپ خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های آینده کتاب رویداد چاپ خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید