دی بوئر: اولین مربی نیستم که اولین بازی اش را می بازد

به گزارش مجله نازلارا، سرمربی جدید تیم ملی هلند با وجود شکست خانگی شاگردانش مقابل مکزیک از خود و تیمش دفاع کرد.

دی بوئر: اولین مربی نیستم که اولین بازی اش را می بازد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هلند شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری محبت آمیز مقابل مکزیک در شهر آمستردام با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد که این اولین بازی نارنجی پوشان با راهنمایی سرمربی جدیدشان فرانک دی بوئر بود. با این وجود دی بوئر از عملکرد خود و تیمش دفاع کرد و به منتقدان خود یادآور شد که برای این بازی به مهره های کلیدی خود استراحت داده بود تا آنها را برای دیدارهای مهمتر در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا استفاده کند.

انتصاب دی بوئر به عنوان جانشین رونالد کومان در تیم ملی هلند، به سبب سابقه بد کاری و کارنامه ضعیفی که در تیم های قبلی اش از جمله آتلانتا یونایتد، اینتر و کریستال پالاس داشت تعجب خیلی ها را به همراه داشت و نتیجه نگرفته او در اولین بازی اش هم بهانه ای شد تا نقدها از او شروع گردد.

او پس از بازی در واکنش به این نقدها گفت: خب مسلماً خود من هم احساس بدی نسبت به این شکست دارم. من همواره می خواهم برنده باشم. اما ما برای این بازی تصمیمات مشخصی اتخاذ کردیم که فکر می کنم منطقی بود. ما برای این بازی اجازه ندادیم که برخی از بازیکنان مان به میدان بروند چون به زودی باید دو بازی مهم دیگر انجام دهیم. علاوه بر این ها کم فکر نمی کنم که اولین مربی تیم ملی باشم که اولین بازی اش را می بازد.

دی بوئر اضافه نمود: نتیجه خوشایند نیست اما این بازی حکم یک تمرین خوب را برای ما داشت. علاوه بر این شما می توانید درک کنید که چرا ما به بهترین بازیکنان مان میدان ندادیم. همه ما می دانیم که یکی مانند فرنکی دی یونگ برای تیم ما بسیار مهم است و خب او در این بازی حضور نداشت. البته تئون کوپماینرز هم در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت. در کل ما بازی بسیار خوبی داشتیم. ما بازی را به خوبی کنترل کردیم و کار تیمی مان هم بسیار خوب بود. با این حال نتیجه بازی به نظر من منصفانه است. گاهی اوقات ما حریف را به خوبی تحت فشار می گذاشتیم و توپ را تصاحب می کردیم. اگر شما کار کنید می توانید بازی تان را به حریف تحمیل کنید. امشب ما یک تیم بسیار منسجم بودیم.

جدیدترین خبرها و رویدادهای ایران و دنیا در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 683

به "دی بوئر: اولین مربی نیستم که اولین بازی اش را می بازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی بوئر: اولین مربی نیستم که اولین بازی اش را می بازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید