ردپای ستاره سرخ پوشان در دنیای مدلینگ

به گزارش مجله نازلارا، یورگن لوکادیا ستاره هلندی که به تازگی با پرسپولیس به توافق رسیده، علاوه بر فوتبال در دنیای مد و فشن هم دستی بر آتش دارد.

ردپای ستاره سرخ پوشان در دنیای مدلینگ

پرسپولیس پس از کش و قوس های فراوان بالاخره با مهاجم خارجی مدنظرش به توافق رسید و قرارداد یورگن لوکادیا امضا شد تا این بازیکن هلندی پایان به ایران بیاید.

لوکادیا 28 ساله 7 سال در آیندهوون بازی کرد و در 127 بازی توانست 45 گل به ثمر برساند. همین آمار خوبش باعث شد تا برایتون انگلیس برای جذب او اقدام کند و ستاره لاله های نارنجی همبازی علیرضا جهانبخش شد.

حضور لوکادیا در برایتون کوتاه بود و او بعد از یک سال به صورت قرضی راهی هوفنهایم، سینسیناتی و بوخوم شد. او در بوخوم تنها توانست 2 گل به ثمر برساند تا اینکه بالاخره با پرسپولیس به توافق رسیده و قرار در فصل تازه برای سرخپوشان تهرانی به میدان برود.

لوکادیا علاوه بر فوتبال علاقه ویژه ای به مد و فشن دارد و این ستاره هلندی علاوه بر اینکه فوتبال بازی می نماید، در کار استایلیست هم مشغول است. او بعلاوه یک برند لباس دارد که لباس های کژوال فراوری می نماید.

اگر سری به اینستاگرام این ستاره بزنیم متوجه این خواهید شد که صفحه او با سایر فوتبالیست ها تفاوت و کمتر رنگ و بوی فوتبالی دارد. او سعی نموده در اینستاگرامش بیشتر از سبک های استایل های روزانه اش عکس بگذارد و علاقه اش را به این حوزه نشان دهد.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 1555

به "ردپای ستاره سرخ پوشان در دنیای مدلینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردپای ستاره سرخ پوشان در دنیای مدلینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید