رشته مطالعات زنان در کانادا

به گزارش مجله نازلارا، رشته مطالعات زنان در کالج لانگارا

اگر می خواهید از روزنه های جدیدی به دنیا نگاه کنید و در پی مباحثی تازه و چالش برانگیز هستید، تحصیل در رشته مطالعات زنان انتخاب بسیار مناسبی برایتان خواهد بود. نظریه های انتقادی مبتنی بر تجربه های زیسته، چشم اندازهای دنیای متنوع و رویکردی بین رشته ای شما را در درک پیچیدگی های دنیا یاری خواهد نمود.

رشته مطالعات زنان در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

برنامه تحصیلی بین رشته ای مطالعات زنان در کالج لانگارا، تنوع دیدگاه های تاریخ زنان، تجربه های معاصر، تحلیل ها و جهت تغییرات را به دانشجویان معرفی می نماید. مطالعات زنان بر پایه تکامل دانش و روش شناسی بنیان نهاده شده تا اشکال مختلف دانش فمینیست و فلسفه را ادغام کند. دوره های اصلی، مرور کاملی بر مفاهیم انتقادی برای درک این موضوع است که چگونه تغییر و حفظ وضع موجود، بر زندگی شخصی، جمعی، محلی و دنیای زنان تاثیر می گذارد. مطالعات زنان به وسیله محتوای دروس و روش های تدریس، بر دغدغه ها و تجربه های زنانی که به طور سنتی خارج از محدوده جریان اصلی اندیشه قرار دارند و در نتیجه طیف وسیعی از تجارب زنان را پدیدار می نمایند، تمرکز دارد. این تمرکز بر حاشیه بخشی از تعهد ما برای بسط و عمق بخشیدن به درک و تفسیر جنسیت است.

فرصت های شغلی رشته مطالعات زنان در کانادا

این برنامه تحصیلی با هدف حل بعضی مسائل چالش برانگیزی که زنان در کانادا و سراسر دنیا با آن روبرو هستند، طراحی شده است. دانشجویان به وسیله یادگیری، تحلیل انتقادی و مطالعه دیدگاه های مختلف، درک خود را از جنسیت و برابری، بسط داده و عمق می بخشند. دانشجویان با ترکیب امور فعلی، به کوشش در تحقیق و فعالیت های فمینیستی و اهمیت برابری در خانه، محل کار، رسانه و جامعه و اعمال آن همت می گمارند.

این برنامه تحصیلی مهارت های تحقیق، تحلیل، نوشتن و تفکر انتقادی دانشجویان را ارتقا خواهد داد.

از حوزه هایی که فارغ التحصیلان این رشته می توانند مشغول به کار شوند می توان به کارهای اجتماعی، روزنامه نگاری، حقوق، آموزش، حرفه های سلامت، سیاست های دولتی، سازمان های اجتماعی، مشاوره کسب و کار و دولتی در حوزه های تساوی و عدالت اجتماعی و هنرهای خلاق مانند تئاتر، ویدئو و فیلمسازی و نویسندگی اشاره نمود.

مدارک مورد احتیاج برای پذیرش

  • ترجمه ریزنمرات و مدرک تحصیلی
  • تکمیل فرم پذیرش
  • مدرک زبان

طول دوره: 2 سال

تاریخ آغاز ترم: سپتامبر، ژانویه

مقطع تحصیلی: Diploma, Associate of Arts Degree

اگر علاقمند به تحصیل در کالج های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت رزرو مشاوره، برای دریافت وقت از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: nazlara.ir شناسه مطلب: 325

به "رشته مطالعات زنان در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته مطالعات زنان در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید